Novinky v Quandě
Novinky v e-mail editoru a e-mailových kampaních
Další balík updatů, tentokrát zaměřený na e-mailové kampaně a e-mail editor je tady. Přečtěte si tento článek, ve kterém vám představíme postupně všech 13 novinek.
Další balík updatů, tentokrát zaměřený na e-mailové kampaně a e-mail editor je tady. Přečtěte si tento článek, ve kterém vám představíme postupně všech 13 novinek.
Kouzelnou formulkou při měření úspěšnosti newsletteru je míra prokliku. Podívejte se, jaké kroky můžete podniknout, abyste své metriky vylepšili.
Jedna z klíčových věcí při rozesílání emailů je docílit toho, aby příjemce vašeho emailu tento e-mail otevřel a přečetl. Předmět vašeho emailu je jedna z prvních věcí, kterou si příjemce zprávy přečte. Pokud se vám podaří vytvořit takový předmět emailu, který přiměje adresáta tento váš email otevřít a přečíst, máte vyhráno.
Když posíláte e-maily na nové kontakty, často se stane, že e-mailový program zablokuje načtení obrázků a příjemce e-mailu si toto zobrazení musí povolit. Přicházíme s novinkou, která vám umožní na místě nenačteného obrázku zobrazit vlastní text.
V dotaznících jsme realizovali celou řadu změn, updatů a vylepšení. Mezi nejdůležitější patří nová otázka typu NET PROMOTER SCORE, nové grafy v Analýze odpovědí a nové seznamy respondentů pro jednotlivé odpovědi. Je toho však mnohem víc!
S příchodem pravidel GDPR se pro některé z nás stávající databáze kontaktů otřásly v základech. Každý schopný marketér hledá cesty, jak a kde oslovit svoji cílovou skupinu a následně získávat to nejcennější, co firma má, a to jsou kontakty, na které může následně komunikovat.
V tomto článku bych se rád pustil do představení prvního balíčku 5 updatů, které se týkají rozšíření statistik e-mailových kampaní a doplnění přehledů, po kterých mnozí z vás už delší dobu volali.
Předchozí náročné měsíce jednoznačně prokázaly, že bez ohledu na obor podnikání je komunikace se zákazníky v čase krize zásadní a starý dobrý e-mail má stále své přednosti.
Covidová krize přiměla nejednu firmu, aby zaměřila svou pozornost na online prostředí a přesunula tam svůj prodej. V tu samou chvíli přišla pomocná ruka od Facebooku – nabídka e-shopu přímo na sociálních sítích.
V období, kdy e-mailů chodí mnohem více než jindy, se vyplatí věnovat čas několika klíčovým oblastem, které výrazným způsobem ovlivní výsledky vašich e-mailových kampaní.
Slyšeli jste někdy o teorii kečupu a hořčice? Zjednodušeně řečeno, spotřebitelé mají rádi červenou a žlutou barvu. První je přiměje zastavit se a prohlížet si, druhá vyvolává hřejivý pocit a evokuje srdečnost.
E-mail si navzdory všemu stále drží své místo mezi nejčastěji používanými marketingovými nástroji a díky jeho efektivitě volí tuto formu komunikace stále více firem. Stejně jako další marketingové nástroje má i zasílání hromadných e-mailů nebo newsletterů svá pravidla. Pokud se dodržují, funguje to skvěle. Pokud ne, z hromadných e-mailů se stanou obtěžující zprávy, které nikdo nečte.
Kvalitní marketing včetně e-mail marketingu vyžaduje kromě skvělého systému taky dokonalé zpracování. Vizuální obsah reprezentuje značku a pro některé firmy je dokonce stejně důležitý jako obsah samotného newsletteru. Kde hledat kvalitní fotografie zdarma?
Do nového desetiletí vstoupil Instagram s novou tváří. Je o poznání méně dokonalá, zato z hlediska marketingu mnohem zajímavější a efektivnější.
Rok 2018 pro nás byl ve jménu inovací a zlepšování. A protože chceme, abyste posílali krásné kampaně, můžete si v Quandě připravené e-maily uložit jako šablonu pro příště. Jak na to?
Letošní jaro je na užitečné novinky v online světě skutečně štědré. Překvapil také Google, když nečekaně brzy spustil funkci, která vám na mobilních telefonech nahlas přečte a přeloží webové stránky.
Minulý rok jsme spustili v Quandě novinku - e-mailové automatizace. Ve všech tarifech Premium tak nyní máte možnost na základě nastavených podmínek přiřazovat štítky a odesílat navazující e-mailové kampaně.
Tímto krokem potěšil Instagram všechny lidi, kteří se zrovna nevyžívají v ťukání textů na displeji mobilu. Nově umožňuje vyřizovat zprávy na webu a psát je pohodlně na klávesnici počítače či notebooku.
V mnoha firmách neexistuje důležitější den, než je Black Friday. Když už se tento den blíží, je důležité se dobře připravit, a proto jsme dali dohromady několik rychlých tipů, jak uspět.
Už jsme skoro zapomněli, že kontakty můžeme sbírat i off-line. Asi největší příležitostí k off-line sběru kontaktů je účast na veletrhu.
Pokud k vašim inzertním platformám patří i LinkedIn, těšte se. Už během pár týdnů má být k dispozici nový formát, který v prvních testech ukázal až pětkrát vyšší míru prokliku!
Email je v podstatě komunikace mezi dvěma počítači, která probíhá v jednoduchých kódech a pomocí které se předávají jednoduché textové zprávy. Pokud není e-mail doručen, obdrží náš systém kód, který upřesňuje, proč nebyl daný e-mail doručen. Důvodů, proč není email doručen, je celá řada a někdy, i přesto, že mohou vypadat různě, znamenají to samé.
Používáte aktivní formuláře? Usnadněte si práci a nastavte si automatické odpovědi, potvrzení nebo informaci o jeho vyplnění.
Věděli jste, že titulek emailu je jedna ze tří nejdůležitějších věcí, která ovlivňuje otevíratelnost emailů? Přečtěte si, co je to titulek emailu, proč je dobré titulek používat a jak napsat co nejefektivnější titulek.
Za poslední měsíce jsem podobné otázky slyšel velmi často. Můžu pokračovat dál se získáváním nových kontaktů z webu? Jak je to s těmi souhlasy? Co je potřeba změnit, aby to bylo v souladu s GDPR? Už pár týdnů platí Nařízení Evropské unie tykající se ochrany osobních údajů, známe pod zkratkou GDPR (z anglického General Data Protection Regulation) Toto nařízení upravuje práci s osobními údaji a dotýká se všech subjektů, které osobní údaje zpracovávají.
Falešné zprávy a upravené fotky jsou běžnou realitou, s níž jsme se zřejmě setkali už všichni. Díky pokročilým technologiím nad nimi ale vítězí nový fenomén s názvem deepfake.
Jedná se o formuláře, které aktivně vyskočí, vysunou se ze stran nebo shora či zdola. Prostě se na stránce chovají přesně podle toho, jak potřebujete.
Zaplatit může být stejně jednoduché jako odeslat zprávu – o tom se těsně před koncem roku přesvědčili uživatelé platforem z rodiny Facebooku v USA. A my ostatní to možná vyzkoušíme už letos. Mark Zuckerberg slibuje globální rozšíření funkce WhatsApp Pay.
V tomto návodu si ukážeme, jak exportovat vaši stávající databázi kontaktů a pomocí importu hromadně nastavit všechny právní aspekty zpracování osobních údajů dle GDPR.
Double opt-in je zkratka používaná v souvislosti s ověřením vlastníka e-mailové adresy, kterou Vám v rámci vyplnění formuláře na vašich webových stránkách daný člověk předává.
V souvislosti s novou legislativou jsme v Quandě připravili celou řadu novinek, které Vám pomohou mít uložená data v pořádku.
I v letošním roce nepolevujeme ve vývoji a vylepšování Quandy. Podívejte se na naše čtyři jarní novinky! Co všechno jsme pro vás vylepšili?
GDPR mimo jiné také definuje soubor práv, které jako poskytovatel osobních údajů máte. Přečte si, na co máte podle nové legislativy nárok.
Stejně jako budeme k 25.05.2018 aktualizovat naše Smluvních podmínky, budeme také k tomuto datu aktualizovat "Zásady ochrany osobních údajů". Již nyní se s novou verzí tohoto dokumentu můžete seznámit.
Již brzy zveřejníme novou verzi našich smluvních podmínek. Seznamte s touto změnou již nyní.
Online dotazníky představují moderní a rychlý způsob sběru a analýzy informací. Pomocí online dotazníků dokážete lépe pochopit, jak vaši zákazníci uvažují, jak se rozhodují, co mají nebo nemají rádi a podle čeho vybírají a hledají produkty a služby, které prodáváte. Nedělejte stejnou chybu jako mnoho dalších podnikatelů – nemyslete si, co si vaši zákazníci myslí.
Tento podrobný a praktický návod vás seznámí s tím, jak vytvořit dotazník. Ať už začínáte a tvoříte dotazník poprvé nebo již máte něco za sebou, v tomto článku najdete mnoho užitečných a cenných rad, jak vytvořit dotazník tak, že ho lidé budou chtít vyplňovat a přinese vám to hlavní – odpovědi na otázky, které vám pomohou více a častěji prodávat.
Řada lidí vám řekne, že to skutečně zbytečná práce je. Setkávám se s nimi velmi často. Spoléhají raději na štěstí, intuici, doporučení svých známých než na fakta a skutečnosti, které mají doslova před nosem. Za posledních několik let jsme realizovali desítky průzkumů a žádný z nich nebyl zbytečný. Každý přinesl nové poznání a podněty ke změnám.
Nenechte si namluvit, že na vzhledu nezáleží. Vizuální obsah je výzva pro každého marketéra. Marketingovému světu vládne vizuální obsah. Ve světě marketingu a digitálních médií slova už nestačí. Moc vizuálů roste.
Zapomeňte na svět marketingu, jak ho znáte. Rok 2017 se zapíše do historie jako revoluční rok, kdy se k moci dostaly chytré telefony a digitální videa.
Už nikdy nezapomenete na narozeniny vašich zákazníků. Ve společnosti Quanda jsme připravili speciální automatickou e-mailovou kampaň, která každý den kontroluje data narozenin vašich zákazníků a posílá jim přání k narozeninám e-mailem. Bez hlídání a automaticky.
Před několika dny jsme překročili hranici 30 mil. odeslaných emailů z našeho marketingového systému Quanda. Stále častěji se také v posledních dnech blížíme hranici 100 tis. odeslaných emailů za jeden den a s růstem celkového počtu uživatelů našeho systému a s tím spojeným růstem celkového počtu odesílaných emailů, stále častěji dostáváme otázky typu: „Můj email otevřelo jen 20 % respondentů. Mám být spokojen nebo je to málo?“, „Proč na odkazy v emailu kliklo pouze 5 % lidí, není to málo?“ nebo „Proč se vždy někdo odhlásí, jak tomu mám předejít?“
Velikost databáze a tomu odpovídající množství odeslaných e-mailů jsou přímo úměrné výsledkům, kterých pomocí e-mail marketingu dosáhnete. Nic neovlivní vaše výsledky více, než počet e-mailových adres, na které odesíláte své e-maily.
Rozesílání e-mailových zpráv, tipů, newsletterů, speciálních nabídek představuje v dnešní době jeden z nejefektivnějších marketingových kanálů. Má to však jeden háček. E-maily musíte zasílat pouze lidem, kteří o komunikaci s vámi projevili zájem – zaregistrovali se na vašich stránkách, stáhli si obsah a poskytli vám svůj e-mail a souhlas s další komunikací.
I přes mohutný rozvoj sociálních médií zůstává e-mailová komunikace stále velmi efektivním, levným a dobře měřitelným marketingovým nástrojem. Pokud se rozhodujete, zda e-mailový marketing zařadit do vašich marketingových aktivit, ujistěte se, že všechny vaše e-mailové kontakty jsou aktuální a funkční.
Lámete si hlavu s tím, jak docílit toho, že si klienti budou vaše texty či e-maily číst se zájmem a neskončí v hromadě nevyžádané pošty? Chcete vaše produkty či služby nabízet efektivně, ale zároveň neposílat deset nabídek týdně? Nejste v tom sami, s touto problematikou se setkává mnoho z nás. A my jsme se s tímto problémem rozhodli bojovat. V čem tkví ono kouzlo textů, které prodávají?
Jedna z klíčových věcí při rozesílání emailů je způsobit, aby příjemce vašeho emailu tento email otevřel a přečetl. Předmět vašeho emailu je zpravidla ta první věc, kterou si příjemce vaší zprávy přečte. Pokud se vám podaří vytvořit takový předmět, který přiměje adresáta vašeho emailu tento e-mail otevřít a přečíst, máte vyhráno.