x

Email marketing

Jak napsat předmět emailu. Detailní průvodce, který nebudete chtít, aby četla vaše konkurence.

Jedna z klíčových věcí při rozesílání emailů je docílit toho, aby příjemce vašeho emailu tento e-mail otevřel a přečetl. Předmět vašeho emailu je jedna z prvních věcí, kterou si příjemce zprávy přečte. Pokud se vám podaří vytvořit takový předmět emailu, který přiměje adresáta tento váš email otevřít a přečíst, máte vyhráno.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Kde najít kvalitní fotografie pro váš e-mail marketing zdarma

Kvalitní marketing včetně e-mail marketingu vyžaduje kromě skvělého systému taky dokonalé zpracování. Vizuální obsah reprezentuje značku a pro některé firmy je dokonce stejně důležitý jako obsah samotného newsletteru. Kde hledat kvalitní fotografie zdarma?

  • Veronika Jandová
  • Autor

  • Veronika Jandová

Email marketing

8 klíčových důvodů, proč začít s email marketingem

8 klíčových důvodů proč začít s email marketingem přináší celou řadu zajímavých srovnání a výsledků průzkumů. Zjistíte, proč má i dnes email své nenahraditelné místo mezi online nástroji a proč email marketing funguje.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Jarní novinky v Quandě

I v letošním roce nepolevujeme ve vývoji a vylepšování Quandy. Podívejte se na naše čtyři jarní novinky! Co všechno jsme pro vás vylepšili?

  • Veronika Jandová
  • Autor

  • Veronika Jandová

Email marketing

Jak na newsletter aneb tři klíče k úspěchu

E-mail si navzdory všemu stále drží své místo mezi nejčastěji používanými marketingovými nástroji a díky jeho efektivitě volí tuto formu komunikace stále více firem. Stejně jako další marketingové nástroje má i zasílání hromadných e-mailů nebo newsletterů svá pravidla. Pokud se dodržují, funguje to skvěle. Pokud ne, z hromadných e-mailů se stanou obtěžující zprávy, které nikdo nečte.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Jak si nachystat a uložit šablonu e-mailu

Rok 2018 pro nás byl ve jménu inovací a zlepšování. A protože chceme, abyste posílali krásné kampaně, můžete si v Quandě připravené e-maily uložit jako šablonu pro příště. Jak na to?

  • Veronika Jandová
  • Autor

  • Veronika Jandová

Online marketing

10 tipů pro tvorbu e-booku, které vám pomohou získat nové kontakty do databáze

S příchodem pravidel GDPR se pro některé z nás stávající databáze kontaktů otřásly v základech. Každý schopný marketér hledá cesty, jak a kde oslovit svoji cílovou skupinu a následně získávat to nejcennější, co firma má, a to jsou kontakty, na které může následně komunikovat.

  • Zdeňka Škochová
  • Autor

  • Zdeňka Škochová

Email marketing

Jak na e-mailové automatizace

Minulý rok jsme spustili v Quandě novinku - e-mailové automatizace. Ve všech tarifech Premium tak nyní máte možnost na základě nastavených podmínek přiřazovat štítky a odesílat navazující e-mailové kampaně.

  • Veronika Jandová
  • Autor

  • Veronika Jandová

Email marketing

6 tipů pro úspěšný Black Friday

V mnoha firmách neexistuje důležitější den, než je Black Friday. Když už se tento den blíží, je důležité se dobře připravit, a proto jsme dali dohromady několik rychlých tipů, jak uspět.

  • Veronika Jandová
  • Autor

  • Veronika Jandová

Email marketing

Důvod nedoručených e-mailů

Email je v podstatě komunikace mezi dvěma počítači, která probíhá v jednoduchých kódech a pomocí které se předávají jednoduché textové zprávy. Pokud není e-mail doručen, obdrží náš systém kód, který upřesňuje, proč nebyl daný e-mail doručen. Důvodů, proč není email doručen, je celá řada a někdy, i přesto, že mohou vypadat různě, znamenají to samé.

  • Karolína Horáková
  • Autor

  • Karolína Horáková

Email marketing

9 tipů, jak vytvořit správný titulek emailu

Věděli jste, že titulek emailu je jedna ze tří nejdůležitějších věcí, která ovlivňuje otevíratelnost emailů? Přečtěte si, co je to titulek emailu, proč je dobré titulek používat a jak napsat co nejefektivnější titulek.

  • Karolína Horáková
  • Autor

  • Karolína Horáková

Získávání kontaktů

Jak využít automatizace formulářů naplno

Používáte aktivní formuláře? Usnadněte si práci a nastavte si automatické odpovědi, potvrzení nebo informaci o jeho vyplnění.

  • Veronika Jandová
  • Autor

  • Veronika Jandová

Získávání kontaktů

Marketing vs. GDPR. Stahují se mračna nad získáváním nových kontaktů?

Za poslední měsíce jsem podobné otázky slyšel velmi často. Můžu pokračovat dál se získáváním nových kontaktů z webu? Jak je to s těmi souhlasy? Co je potřeba změnit, aby to bylo v souladu s GDPR? Už pár týdnů platí Nařízení Evropské unie tykající se ochrany osobních údajů, známe pod zkratkou GDPR (z anglického General Data Protection Regulation) Toto nařízení upravuje práci s osobními údaji a dotýká se všech subjektů, které osobní údaje zpracovávají.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Získávání kontaktů

Animované formuláře. Automat na nové kontakty.

Jedná se o formuláře, které aktivně vyskočí, vysunou se ze stran nebo shora či zdola. Prostě se na stránce chovají přesně podle toho, jak potřebujete.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

GDPR

Double opt-in. Co je to a jak funguje?

Double opt-in je zkratka používaná v souvislosti s ověřením vlastníka e-mailové adresy, kterou Vám v rámci vyplnění formuláře na vašich webových stránkách daný člověk předává.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

GDPR

Nové "Zásady ochrany osobních údajů"

Stejně jako budeme k 25.05.2018 aktualizovat naše Smluvních podmínky, budeme také k tomuto datu aktualizovat "Zásady ochrany osobních údajů". Již nyní se s novou verzí tohoto dokumentu můžete seznámit.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Online dotazníky

7 výhod, které přináší používání online dotazníků

Online dotazníky představují moderní a rychlý způsob sběru a analýzy informací. Pomocí online dotazníků dokážete lépe pochopit, jak vaši zákazníci uvažují, jak se rozhodují, co mají nebo nemají rádi a podle čeho vybírají a hledají produkty a služby, které prodáváte. Nedělejte stejnou chybu jako mnoho dalších podnikatelů – nemyslete si, co si vaši zákazníci myslí.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Online dotazníky

6 kroků, jak vytvořit dotazník

Tento podrobný a praktický návod vás seznámí s tím, jak vytvořit dotazník. Ať už začínáte a tvoříte dotazník poprvé nebo již máte něco za sebou, v tomto článku najdete mnoho užitečných a cenných rad, jak vytvořit dotazník tak, že ho lidé budou chtít vyplňovat a přinese vám to hlavní – odpovědi na otázky, které vám pomohou více a častěji prodávat.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Online dotazníky

Online dotazníky nebo online průzkum – ANO či NE?

Řada lidí vám řekne, že to skutečně zbytečná práce je. Setkávám se s nimi velmi často. Spoléhají raději na štěstí, intuici, doporučení svých známých než na fakta a skutečnosti, které mají doslova před nosem. Za posledních několik let jsme realizovali desítky průzkumů a žádný z nich nebyl zbytečný. Každý přinesl nové poznání a podněty ke změnám.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Online marketing

Marketingovému světu vládne vizuální obsah

Nenechte si namluvit, že na vzhledu nezáleží. Vizuální obsah je výzva pro každého marketéra. Marketingovému světu vládne vizuální obsah. Ve světě marketingu a digitálních médií slova už nestačí. Moc vizuálů roste.

  • Denisa Kmeťová
  • Autor

  • Denisa Kmeťová

Email marketing

Posílejte svým zákazníkům automatická přání k narozeninám e-mailem

Už nikdy nezapomenete na narozeniny vašich zákazníků. Ve společnosti Quanda jsme připravili speciální automatickou e-mailovou kampaň, která každý den kontroluje data narozenin vašich zákazníků a posílá jim přání k narozeninám e-mailem. Bez hlídání a automaticky.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Můj email si otevřelo „jen“ 20 % lidí, kterým jsem ho poslal. Je to hodně nebo málo?

Před několika dny jsme překročili hranici 30 mil. odeslaných emailů z našeho marketingového systému Quanda. Stále častěji se také v posledních dnech blížíme hranici 100 tis. odeslaných emailů za jeden den a s růstem celkového počtu uživatelů našeho systému a s tím spojeným růstem celkového počtu odesílaných emailů, stále častěji dostáváme otázky typu: „Můj email otevřelo jen 20 % respondentů. Mám být spokojen nebo je to málo?“, „Proč na odkazy v emailu kliklo pouze 5 % lidí, není to málo?“ nebo „Proč se vždy někdo odhlásí, jak tomu mám předejít?“

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Proč kupované databáze smrdí?

Velikost databáze a tomu odpovídající množství odeslaných e-mailů jsou přímo úměrné výsledkům, kterých pomocí e-mail marketingu dosáhnete. Nic neovlivní vaše výsledky více, než počet e-mailových adres, na které odesíláte své e-maily.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

4 základní pravidla, aby vaše e-maily nebyly SPAM

Rozesílání e-mailových zpráv, tipů, newsletterů, speciálních nabídek představuje v dnešní době jeden z nejefektivnějších marketingových kanálů. Má to však jeden háček. E-maily musíte zasílat pouze lidem, kteří o komunikaci s vámi projevili zájem – zaregistrovali se na vašich stránkách, stáhli si obsah a poskytli vám svůj e-mail a souhlas s další komunikací.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Je e-mail marketing mrtvý?

I přes mohutný rozvoj sociálních médií zůstává e-mailová komunikace stále velmi efektivním, levným a dobře měřitelným marketingovým nástrojem. Pokud se rozhodujete, zda e-mailový marketing zařadit do vašich marketingových aktivit, ujistěte se, že vaši zákazníci e-mail skutečně používají.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Psát je snadné, zaujmout umí málokdo

Lámete si hlavu s tím, jak docílit toho, že si klienti budou vaše texty či e-maily číst se zájmem a neskončí v hromadě nevyžádané pošty? Chcete vaše produkty či služby nabízet efektivně, ale zároveň neposílat deset nabídek týdně? Nejste v tom sami, s touto problematikou se setkává mnoho z nás. A my jsme se s tímto problémem rozhodli bojovat. V čem tkví ono kouzlo textů, které prodávají?

  • Tereza Kramlová
  • Autor

  • Tereza Kramlová

Email marketing

4 + 1 způsob, jak napsat předmět emailu, aby ho zákazníci otevřeli

Jedna z klíčových věcí při rozesílání emailů je způsobit, aby příjemce vašeho emailu tento email otevřel a přečetl. Předmět vašeho emailu je zpravidla ta první věc, kterou si příjemce vaší zprávy přečte. Pokud se vám podaří vytvořit takový předmět, který přiměje adresáta vašeho emailu tento e-mail otevřít a přečíst, máte vyhráno.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil