x

GDPR

Double opt-in. Co je to a jak funguje?

Double opt-in je zkratka používaná v souvislosti s ověřením vlastníka e-mailové adresy, kterou Vám v rámci vyplnění formuláře na vašich webových stránkách daný člověk předává.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

GDPR

Nové "Zásady ochrany osobních údajů"

Stejně jako budeme k 25.05.2018 aktualizovat naše Smluvních podmínky, budeme také k tomuto datu aktualizovat "Zásady ochrany osobních údajů". Již nyní se s novou verzí tohoto dokumentu můžete seznámit.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

9 tipů, jak vytvořit správný titulek emailu

Věděli jste, že titulek emailu je jedna ze tří nejdůležitějších věcí, která ovlivňuje otevíratelnost emailů? Přečtěte si, co je to titulek emailu, proč je dobré titulek používat a jak napsat co nejefektivnější titulek.

  • Karolína Horáková
  • Autor

  • Karolína Horáková

Email marketing

Důvod nedoručených e-mailů

Email je v podstatě komunikace mezi dvěma počítači, která probíhá v jednoduchých kódech a pomocí které se předávají jednoduché textové zprávy. Pokud není e-mail doručen, obdrží náš systém kód, který upřesňuje, proč nebyl daný e-mail doručen. Důvodů, proč není email doručen, je celá řada a někdy, i přesto, že mohou vypadat různě, znamenají to samé.

  • Karolína Horáková
  • Autor

  • Karolína Horáková

Online marketing

Marketingovému světu vládne vizuální obsah

Nenechte si namluvit, že na vzhledu nezáleží. Vizuální obsah je výzva pro každého marketéra. Marketingovému světu vládne vizuální obsah. Ve světě marketingu a digitálních médií slova už nestačí. Moc vizuálů roste.

  • Denisa Kmeťová
  • Autor

  • Denisa Kmeťová

Získávání kontaktů

Animované formuláře. Automat na nové kontakty.

Jedná se o formuláře, které aktivně vyskočí, vysunou se ze stran nebo shora či zdola. Prostě se na stránce chovají přesně podle toho, jak potřebujete.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Posílejte svým zákazníkům automatická přání k narozeninám e-mailem

Už nikdy nezapomenete na narozeniny vašich zákazníků. Ve společnosti Quanda jsme připravili speciální automatickou e-mailovou kampaň, která každý den kontroluje data narozenin vašich zákazníků a posílá jim přání k narozeninám e-mailem. Bez hlídání a automaticky.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Můj e-mail si otevřelo „jen“ 20 % lidí, kterým jsem ho poslal. Je to hodně nebo málo?

Před několika dny jsme překročili hranici 30 mil. odeslaných e-mailů z našeho marketingového systému Quanda. Stále častěji se také v posledních dnech blížíme hranici 100 tis. odeslaných e-mailů za jeden den a s růstem celkového počtu uživatelů našeho systému a s tím spojeným růstem celkového počtu odesílaných e-mailů, stále častěji dostáváme otázky typu: „Můj e-mail otevřelo jen 20 % respondentů. Mám být spokojen nebo je to málo?“, „Proč na odkazy v e-mailu kliklo pouze 5 % lidí, není to málo?“ nebo „Proč se vždy někdo odhlásí, jak tomu mám předejít?“

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Proč kupované databáze smrdí?

Velikost databáze a tomu odpovídající množství odeslaných e-mailů jsou přímo úměrné výsledkům, kterých pomocí e-mail marketingu dosáhnete. Nic neovlivní vaše výsledky více, než počet e-mailových adres, na které odesíláte své e-maily.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

4 základní pravidla, aby vaše e-maily nebyly SPAM

Rozesílání e-mailových zpráv, tipů, newsletterů, speciálních nabídek představuje v dnešní době jeden z nejefektivnějších marketingových kanálů. Má to však jeden háček. E-maily musíte zasílat pouze lidem, kteří o komunikaci s vámi projevili zájem – zaregistrovali se na vašich stránkách, stáhli si obsah a poskytli vám svůj e-mail a souhlas s další komunikací.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

4 + 1 způsob, jak napsat předmět emailu, aby ho zákazníci otevřeli

Jedna z klíčových věcí při rozesílání emailů je způsobit, aby příjemce vašeho emailu tento email otevřel a přečetl. Předmět vašeho emailu je zpravidla ta první věc, kterou si příjemce vaší zprávy přečte. Pokud se vám podaří vytvořit takový předmět, který přiměje adresáta vašeho emailu tento e-mail otevřít a přečíst, máte vyhráno.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Je e-mail marketing mrtvý?

I přes mohutný rozvoj sociálních médií zůstává e-mailová komunikace stále velmi efektivním, levným a dobře měřitelným marketingovým nástrojem. Pokud se rozhodujete, zda e-mailový marketing zařadit do vašich marketingových aktivit, ujistěte se, že vaši zákazníci e-mail skutečně používají.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Online dotazníky

6 kroků, jak vytvořit dotazník

Tento podrobný a praktický návod vás seznámí s tím, jak vytvořit dotazník. Ať už začínáte a tvoříte dotazník poprvé nebo již máte něco za sebou, v tomto článku najdete mnoho užitečných a cenných rad, jak vytvořit dotazník tak, že ho lidé budou chtít vyplňovat a přinese vám to hlavní – odpovědi na otázky, které vám pomohou více a častěji prodávat.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Online dotazníky

7 výhod, které přináší používání online dotazníků

Online dotazníky představují moderní a rychlý způsob sběru a analýzy informací. Pomocí online dotazníků dokážete lépe pochopit, jak vaši zákazníci uvažují, jak se rozhodují, co mají nebo nemají rádi a podle čeho vybírají a hledají produkty a služby, které prodáváte. Nedělejte stejnou chybu jako mnoho dalších podnikatelů – nemyslete si, co si vaši zákazníci myslí.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Online dotazníky

Online dotazníky nebo online průzkum – ANO či NE?

Řada lidí vám řekne, že to skutečně zbytečná práce je. Setkávám se s nimi velmi často. Spoléhají raději na štěstí, intuici, doporučení svých známých než na fakta a skutečnosti, které mají doslova před nosem. Za posledních několik let jsme realizovali desítky průzkumů a žádný z nich nebyl zbytečný. Každý přinesl nové poznání a podněty ke změnám.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Email marketing

Psát je snadné, zaujmout umí málokdo

Lámete si hlavu s tím, jak docílit toho, že si klienti budou vaše texty či e-maily číst se zájmem a neskončí v hromadě nevyžádané pošty? Chcete vaše produkty či služby nabízet efektivně, ale zároveň neposílat deset nabídek týdně? Nejste v tom sami, s touto problematikou se setkává mnoho z nás. A my jsme se s tímto problémem rozhodli bojovat. V čem tkví ono kouzlo textů, které prodávají?

  • Autor