Blog
Praktické tipy, doporučení a inspirace z praxe
Novinky v Quandě
Propojte Quandu a stovky dalších aplikací
Zdá se, že doba, kdy se jednotlivé aplikace mezi sebou propojovaly pouze k tomuto účelu na míru vytvořeným konektorem je pryč. Jistě má toto spojení na míru své výhody, ale flexibilita a rychlost integrace, kterou dnes nabízí aplikace k tomuto účelu vytvořené, je úžasná.
Quanda talks
Quanda talks #12: "Proč posílat e-maily"
Tentokrát si Eva a Honza povídají o tom, jak a proč posílat zákazníkům e-maily. Jak dělat e-mailing správně, smysluplně a bez "otravování".
Quanda talks
Quanda talks #11: "Jak zvýšit otevíratelnost e-mailů"
Eva s Honzou si v dalším díle povídají o tom, jak zvýšit otevíratelnost e-mailů. Odpoví na otázky, kolik e-mailů posílat a zda všechny všem. Rozeberou téma aktivních a neaktivních kontaktů, „magické trojky“ (odesílatel, předmět a titulek), času odeslání a další. Rozhovor si můžete pustit celý nebo se podívejte na jednotlivé kapitoly, které najdete pod videem.
Quanda talks
Quanda talks #10: "Online dotazníky"
Eva s Honzou si v tomto díle Quanda Talks povídají o dotaznících. Dozvíte se, k čemu slouží a jak je používat. Vše, co z dotazníků zjistíte, vám pak pomůže lépe formulovat prodejní a marketingovou komunikaci, která tak bude mnohem efektivnější a pomůže vám více prodat.
Nově jsme celé video rozdělili do jednotlivých kapitol, které najdete pod videem.
Email marketing
8 praktických rad, jak vyladit váš e-mail marketing (nejen) před prázdninami
E-mail marketing patří stále mezi ikony online marketingu. Je přesný, rychlý a efektivní. Resp. je takový, pokud se dělá správně. Pokud hledáte inspiraci, jak vaše e-maily nebo celý e-mail marketing vylepšit, připojuji několik praktických tipů a doporučení, jak na to.
Email marketing
Blíží se konec sledování otevřených e-mailů v aplikaci Apple Mail
V průběhu září aktualizuje společnost Apple ochranu soukromí pro aplikaci Apple Mail. Co byste měli jako odesílatelé e-mailů vědět?
Novinky v Quandě
Podzimní novinky v Quandě
Pět zajímavých novinek a vylepšení už od 31.10.2022 na vašem účtu.
Quanda talks
Quanda talks #9: "Automatické přání k narozeninám a svátkům"
V dalším díle Quanda talks si Eva a Honza povídají o e-mailových kampaních, které automaticky odesílají přání k narozeninám a svátkům. Zjistíte, jak na to. Dozvíte se, zda je takový typ komunikace vhodný a k čemu vám může pomoci.
Email marketing
Jak oříznout obrázek na požadovanou velikost
Pokud vkládáte do e-mailu jeden obrázek, jeho velikost se vždy automaticky přizpůsobí. Pokud však chcete na jednom řádku například 3 obrázky vedle sebe, vypadá to lépe, pokud mají všechny stejnou velikost.
Novinky v Quandě
Centrum pro nápovědu. Nové články, videa a správa vašich požadavků.
Ruku v ruce s vývojem aplikace musí jít i její podpora. Každý den pracujeme na tom, aby naše podpora byla rychlejší, spolehlivější a snadněji dostupná.
Quanda talks
Quanda talks #8: "Podzimní novinky v Quandě"
Tento díl je zaměřen na praktickou ukázku nedávno nasazených novinek a vylepšení v Quandě. Dozvíte se více o zvýšení výkonu celé aplikace, nové funkci pro personalizaci odkazů nebo o rozšíření uživatelských rolí.
Quanda koktejl
Mezinárodní den žen. Co mají společného americké švadleny s rudými karafiáty? Aneb historie a současnost jednoho významného dne.
Švadlenky z New Yorku i karafiáty z Kolumbie, jednoho z dovozců této květiny do České republiky, pojí nejen společný kontinent a vzdálenost několik tisíc kilometrů od naší země, ale také souvislost s Mezinárodním dnem žen.
Email marketing
Jak změnit celkovou velikost obrázku online
Obrázky jsou součástí téměř každého e-mailu. Ne vždy však máme po ruce obrázek, který se svými rozměry hodí do e-mailu, který právě připravujeme.
Novinky v Quandě
Novinky v e-mail editoru a e-mailových kampaních
Další balík updatů, tentokrát zaměřený na e-mailové kampaně a e-mail editor je tady. Přečtěte si tento článek, ve kterém vám představíme postupně všech 13 novinek.
Novinky v Quandě
Automatizace kontaktů a další novinky při práci s kontakty
Novinky v Quandě
Nevidíte obrázky? Nevadí. Přečtěte si nadpis. Představujeme chytré řešení, když e-mailové programy brání načtení obrázků.
Když posíláte e-maily na nové kontakty, často se stane, že e-mailový program zablokuje načtení obrázků a příjemce e-mailu si toto zobrazení musí povolit. Přicházíme s novinkou, která vám umožní na místě nenačteného obrázku zobrazit vlastní text.
Quanda koktejl
10 tipů pro tvorbu e-booku, které vám pomohou získat nové kontakty do databáze
S příchodem pravidel GDPR se pro některé z nás stávající databáze kontaktů otřásly v základech. Každý schopný marketér hledá cesty, jak a kde oslovit svoji cílovou skupinu a následně získávat to nejcennější, co firma má, a to jsou kontakty, na které může následně komunikovat.
Quanda koktejl
Proč je e-mail ideálním nástrojem v krizových obdobích
Předchozí náročné měsíce jednoznačně prokázaly, že bez ohledu na obor podnikání je komunikace se zákazníky v čase krize zásadní a starý dobrý e-mail má stále své přednosti.
Email marketing
2 konkrétní příklady a návody, jak zvýšit míru prokliků o 20 % nebo 80 % pomocí automatizací.
Po odeslání každé e-mailové kampaně máte k dispozici mnoho čísel a statistik. Některá jsou však "důležitější" než ta jiná. Co tedy sledovat především?
Quanda talks
Quanda talks #7: "Jak využít A/B testování pro zvýšení efektivity e-mailových kampaní"
Tentokrát si Eva a Honza ve videu povídají o A/B testování. Dozvíte se, co to je a jak se A/B testování používá. Uslyšíte také praktické tipy, jak A/B testování využít pro zvýšení efektivity e-mailových kampaní, které odesíláte.
Novinky v Quandě
Nové funkce a vylepšení v Dotaznících
V dotaznících jsme realizovali celou řadu změn, updatů a vylepšení. Mezi nejdůležitější patří nová otázka typu NET PROMOTER SCORE, nové grafy v Analýze odpovědí a nové seznamy respondentů pro jednotlivé odpovědi. Je toho však mnohem víc!
Quanda talks
Quanda talks #6: "Nový pohled na automatizaci marketingu a prodeje"
V tomto videu si Eva a Honza povídají o automatizaci procesů v marketingu a prodeji. O tom, jak se proměnilo prostředí, které umožňuje automatizovat nejen marketingové procesy rychle, efektivně a levně než kdykoliv předtím.
Email marketing
Jak napsat předmět emailu. Detailní průvodce, který nebudete chtít, aby četla vaše konkurence.
Jedna z klíčových věcí při rozesílání emailů je docílit toho, aby příjemce vašeho emailu tento e-mail otevřel a přečetl. Předmět vašeho emailu je jedna z prvních věcí, kterou si příjemce zprávy přečte. Pokud se vám podaří vytvořit takový předmět emailu, který přiměje adresáta tento váš email otevřít a přečíst, máte vyhráno.
Quanda koktejl
E-shop zdarma od Facebooku
Covidová krize přiměla nejednu firmu, aby zaměřila svou pozornost na online prostředí a přesunula tam svůj prodej. V tu samou chvíli přišla pomocná ruka od Facebooku – nabídka e-shopu přímo na sociálních sítích.
Email marketing
8 chyb, které ohrožují míru prokliku vašeho newsletteru
Kouzelnou formulkou při měření úspěšnosti newsletteru je míra prokliku. Podívejte se, jaké kroky můžete podniknout, abyste své metriky vylepšili.
Novinky v Quandě
Rozšíření statistik e-mailových kampaní
V tomto článku bych se rád pustil do představení prvního balíčku 5 updatů, které se týkají rozšíření statistik e-mailových kampaní a doplnění přehledů, po kterých mnozí z vás už delší dobu volali.
Email marketing
Kde najít kvalitní fotografie pro váš e-mail marketing zdarma
Kvalitní marketing včetně e-mail marketingu vyžaduje kromě skvělého systému taky dokonalé zpracování. Vizuální obsah reprezentuje značku a pro některé firmy je dokonce stejně důležitý jako obsah samotného newsletteru. Kde hledat kvalitní fotografie zdarma?
Quanda koktejl
Jak mít barvy na své straně
Slyšeli jste někdy o teorii kečupu a hořčice? Zjednodušeně řečeno, spotřebitelé mají rádi červenou a žlutou barvu. První je přiměje zastavit se a prohlížet si, druhá vyvolává hřejivý pocit a evokuje srdečnost.
Quanda talks
Quanda talks #5: "Novinky a updaty v Quandě"
Představujeme aktuální novinky v Quandě. Aplikace je nově na celou šířku obrazovky, můžete přidávat sloupce na přehledu e-mailových kampaní, měnit pořadí všech dílů seriálu a další. Podívejte se na video, ve kterém vám vše ukážu.
Email marketing
Důvody nedoručených e-mailů
Email je v podstatě komunikace mezi dvěma počítači, která probíhá v jednoduchých kódech a pomocí které se předávají jednoduché textové zprávy. Pokud není e-mail doručen, obdrží náš systém kód, který upřesňuje, proč nebyl daný e-mail doručen. Důvodů, proč není email doručen, je celá řada a někdy, i přesto, že mohou vypadat různě, znamenají to samé.
Quanda talks
Quanda talks #4: "Automatizace v e-mailech, formulářích a kontaktech"
Tento díl je zaměřen na automatizace, které najdete přímo v Quandě. V e-mailových kampaních, formulářích a kontaktech. Všechny tyto automatizace mohou udělat hromadu práce za vás. Podívejte se na video, ve kterém se dozvíte více.
Email marketing
Jak na newsletter aneb tři klíče k úspěchu
E-mail si navzdory všemu stále drží své místo mezi nejčastěji používanými marketingovými nástroji a díky jeho efektivitě volí tuto formu komunikace stále více firem. Stejně jako další marketingové nástroje má i zasílání hromadných e-mailů nebo newsletterů svá pravidla. Pokud se dodržují, funguje to skvěle. Pokud ne, z hromadných e-mailů se stanou obtěžující zprávy, které nikdo nečte.
Quanda koktejl
Instagram se mění: Šetřete rozpočet, dokonalost už neláká
Do nového desetiletí vstoupil Instagram s novou tváří. Je o poznání méně dokonalá, zato z hlediska marketingu mnohem zajímavější a efektivnější.
Quanda talks
Quanda talks #3: "Jak efektivně používat e-mailové seriály"
Honza a Eva si opět povídají, tématem jsou tentokrát e-mailové seriály. Jak je vytvořit, nastavit, k čemu se dají využít a jak z nich získat maximum.
Quanda koktejl
Google Asistent vám může předčítat. Dokonce i česky!
Letošní jaro je na užitečné novinky v online světě skutečně štědré. Překvapil také Google, když nečekaně brzy spustil funkci, která vám na mobilních telefonech nahlas přečte a přeloží webové stránky.
Získávání kontaktů
Animované formuláře. Automat na nové kontakty.
Jedná se o formuláře, které aktivně vyskočí, vysunou se ze stran nebo shora či zdola. Prostě se na stránce chovají přesně podle toho, jak potřebujete. Po odeslání umí odeslat e-mail, notifikaci a kontakt rovnou uložit. Vše v souladu s GDPR. Pomocí navázaných automatizací toho pak zvládnou ještě mnohem víc.
Email marketing
9 tipů, jak vyladit váš e-mail marketing před Vánocemi
V období, kdy e-mailů chodí mnohem více než jindy, se vyplatí věnovat čas několika klíčovým oblastem, které výrazným způsobem ovlivní výsledky vašich e-mailových kampaní.
Quanda koktejl
Konec trápení s mobilem! Zprávy na Instagramu už vyřídíte z notebooku
Tímto krokem potěšil Instagram všechny lidi, kteří se zrovna nevyžívají v ťukání textů na displeji mobilu. Nově umožňuje vyřizovat zprávy na webu a psát je pohodlně na klávesnici počítače či notebooku.
Quanda talks
Quanda talks #2: "Automatická personalizace odesílatele"
Honza a Eva si tentokrát povídají na téma personalizace odesílatele pomocí vlastníka kontaktu. Dozvíte se, jak vlastníka kontaktu nastavit manuálně nebo pomocí hromadného importu a jak to vše funguje při odesílání mailingu.
Získávání kontaktů
Jak využít automatizace formulářů naplno
Používáte aktivní formuláře? Usnadněte si práci a nastavte si automatické odpovědi, potvrzení nebo informaci o jeho vyplnění.
Získávání kontaktů
Kontakty můžete efektivně získávat i off-line
Už jsme skoro zapomněli, že kontakty můžeme sbírat i off-line. Asi největší příležitostí k off-line sběru kontaktů je účast na veletrhu.
Quanda koktejl
Nové konverzační reklamy na LinkedIn jsou na dohled
Pokud k vašim inzertním platformám patří i LinkedIn, těšte se. Už během pár týdnů má být k dispozici nový formát, který v prvních testech ukázal až pětkrát vyšší míru prokliku!
Quanda talks
Quanda talks #1: "Aktivní formuláře"
Honza a Eva si povídají na téma webových formulářů, jejich účelu, tvorby a způsobu, jak je použít pro získávání nových kontaktů.
Email marketing
9 tipů, jak vytvořit správný titulek emailu
Věděli jste, že titulek emailu je jedna ze tří nejdůležitějších věcí, která ovlivňuje otevíratelnost emailů? Přečtěte si, co je to titulek emailu, proč je dobré titulek používat a jak napsat co nejefektivnější titulek.
Quanda koktejl
Deepfakes dokazují, jak si s námi umělá inteligence zahrává
Falešné zprávy a upravené fotky jsou běžnou realitou, s níž jsme se zřejmě setkali už všichni. Díky pokročilým technologiím nad nimi ale vítězí nový fenomén s názvem deepfake.
Quanda koktejl
Mezi řečí na chatu i zaplatíte: Těšte se na WhatsApp Pay
Zaplatit může být stejně jednoduché jako odeslat zprávu – o tom se těsně před koncem roku přesvědčili uživatelé platforem z rodiny Facebooku v USA. A my ostatní to možná vyzkoušíme už letos. Mark Zuckerberg slibuje globální rozšíření funkce WhatsApp Pay.
Email marketing
6 tipů pro úspěšný Black Friday
V mnoha firmách neexistuje důležitější den, než je Black Friday. Když už se tento den blíží, je důležité se dobře připravit, a proto jsme dali dohromady několik rychlých tipů, jak uspět.
GDPR
Jak správně importovat právní aspekty zpracování osobních údajů (GDPR)
V tomto návodu si ukážeme, jak exportovat vaši stávající databázi kontaktů a pomocí importu hromadně nastavit všechny právní aspekty zpracování osobních údajů dle GDPR.
Získávání kontaktů
Marketing vs. GDPR. Stahují se mračna nad získáváním nových kontaktů?
Za poslední měsíce jsem podobné otázky slyšel velmi často. Můžu pokračovat dál se získáváním nových kontaktů z webu? Jak je to s těmi souhlasy? Co je potřeba změnit, aby to bylo v souladu s GDPR? Už pár týdnů platí Nařízení Evropské unie tykající se ochrany osobních údajů, známe pod zkratkou GDPR (z anglického General Data Protection Regulation) Toto nařízení upravuje práci s osobními údaji a dotýká se všech subjektů, které osobní údaje zpracovávají.
GDPR
Double opt-in. Co je to a jak funguje?
Double opt-in je zkratka používaná v souvislosti s ověřením vlastníka e-mailové adresy, kterou Vám v rámci vyplnění formuláře na vašich webových stránkách daný člověk předává.
GDPR
Jak Vám Quanda pomůže mít uložená data v souladu s novou legislativou?
V souvislosti s novou legislativou jsme v Quandě připravili celou řadu novinek, které Vám pomohou mít uložená data v pořádku.
Novinky v Quandě
Jarní novinky v Quandě
I v letošním roce nepolevujeme ve vývoji a vylepšování Quandy. Podívejte se na naše čtyři jarní novinky! Co všechno jsme pro vás vylepšili?
GDPR
Jaká jsou Vaše práva v souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů?
GDPR mimo jiné také definuje soubor práv, které jako poskytovatel osobních údajů máte. Přečte si, na co máte podle nové legislativy nárok.
Novinky v Quandě
Jak si nachystat a uložit šablonu e-mailu
Rok 2018 pro nás byl ve jménu inovací a zlepšování. A protože chceme, abyste posílali krásné kampaně, můžete si v Quandě připravené e-maily uložit jako šablonu pro příště. Jak na to?
GDPR
Nové "Zásady ochrany osobních údajů"
Stejně jako budeme k 25.05.2018 aktualizovat naše Smluvních podmínky, budeme také k tomuto datu aktualizovat "Zásady ochrany osobních údajů". Již nyní se s novou verzí tohoto dokumentu můžete seznámit.
Novinky v Quandě
Jak na e-mailové automatizace
Minulý rok jsme spustili v Quandě novinku - e-mailové automatizace. Ve všech tarifech Premium tak nyní máte možnost na základě nastavených podmínek přiřazovat štítky a odesílat navazující e-mailové kampaně.
GDPR
Rozšíření "Smluvních podmínek" o informace týkající se zpracování osobních údajů
Již brzy zveřejníme novou verzi našich smluvních podmínek. Seznamte s touto změnou již nyní.
Online dotazníky
7 výhod, které přináší používání online dotazníků
Online dotazníky představují moderní a rychlý způsob sběru a analýzy informací. Pomocí online dotazníků dokážete lépe pochopit, jak vaši zákazníci uvažují, jak se rozhodují, co mají nebo nemají rádi a podle čeho vybírají a hledají produkty a služby, které prodáváte. Nedělejte stejnou chybu jako mnoho dalších podnikatelů – nemyslete si, co si vaši zákazníci myslí.
Online dotazníky
6 kroků, jak vytvořit dotazník
Tento podrobný a praktický návod vás seznámí s tím, jak vytvořit dotazník. Ať už začínáte a tvoříte dotazník poprvé nebo již máte něco za sebou, v tomto článku najdete mnoho užitečných a cenných rad, jak vytvořit dotazník tak, že ho lidé budou chtít vyplňovat a přinese vám to hlavní – odpovědi na otázky, které vám pomohou více a častěji prodávat.
Online dotazníky
Online dotazníky nebo online průzkum – ANO či NE?
Řada lidí vám řekne, že to skutečně zbytečná práce je. Setkávám se s nimi velmi často. Spoléhají raději na štěstí, intuici, doporučení svých známých než na fakta a skutečnosti, které mají doslova před nosem. Za posledních několik let jsme realizovali desítky průzkumů a žádný z nich nebyl zbytečný. Každý přinesl nové poznání a podněty ke změnám.
Quanda koktejl
Marketingovému světu vládne vizuální obsah
Nenechte si namluvit, že na vzhledu nezáleží. Vizuální obsah je výzva pro každého marketéra. Marketingovému světu vládne vizuální obsah. Ve světě marketingu a digitálních médií slova už nestačí. Moc vizuálů roste.
Quanda koktejl
Dva klíčové trendy roku 2017: Jste připraveni na změnu?
Zapomeňte na svět marketingu, jak ho znáte. Rok 2017 se zapíše do historie jako revoluční rok, kdy se k moci dostaly chytré telefony a digitální videa.
Email marketing
Posílejte svým zákazníkům automatická přání k narozeninám e-mailem
Už nikdy nezapomenete na narozeniny vašich zákazníků. Ve společnosti Quanda jsme připravili speciální automatickou e-mailovou kampaň, která každý den kontroluje data narozenin vašich zákazníků a posílá jim přání k narozeninám e-mailem. Bez hlídání a automaticky.
Email marketing
Můj email si otevřelo „jen“ 20 % lidí, kterým jsem ho poslal. Je to hodně nebo málo?
Před několika dny jsme překročili hranici 30 mil. odeslaných emailů z našeho marketingového systému Quanda. Stále častěji se také v posledních dnech blížíme hranici 100 tis. odeslaných emailů za jeden den a s růstem celkového počtu uživatelů našeho systému a s tím spojeným růstem celkového počtu odesílaných emailů, stále častěji dostáváme otázky typu: „Můj email otevřelo jen 20 % respondentů. Mám být spokojen nebo je to málo?“, „Proč na odkazy v emailu kliklo pouze 5 % lidí, není to málo?“ nebo „Proč se vždy někdo odhlásí, jak tomu mám předejít?“
Email marketing
Proč kupované databáze smrdí?
Velikost databáze a tomu odpovídající množství odeslaných e-mailů jsou přímo úměrné výsledkům, kterých pomocí e-mail marketingu dosáhnete. Nic neovlivní vaše výsledky více, než počet e-mailových adres, na které odesíláte své e-maily.
Email marketing
4 základní pravidla, aby vaše e-maily nebyly SPAM
Rozesílání e-mailových zpráv, tipů, newsletterů, speciálních nabídek představuje v dnešní době jeden z nejefektivnějších marketingových kanálů. Má to však jeden háček. E-maily musíte zasílat pouze lidem, kteří o komunikaci s vámi projevili zájem – zaregistrovali se na vašich stránkách, stáhli si obsah a poskytli vám svůj e-mail a souhlas s další komunikací.
Email marketing
Je e-mail marketing mrtvý?
I přes mohutný rozvoj sociálních médií zůstává e-mailová komunikace stále velmi efektivním, levným a dobře měřitelným marketingovým nástrojem. Pokud se rozhodujete, zda e-mailový marketing zařadit do vašich marketingových aktivit, ujistěte se, že všechny vaše e-mailové kontakty jsou aktuální a funkční.
Email marketing
Psát je snadné, zaujmout umí málokdo
Lámete si hlavu s tím, jak docílit toho, že si klienti budou vaše texty či e-maily číst se zájmem a neskončí v hromadě nevyžádané pošty? Chcete vaše produkty či služby nabízet efektivně, ale zároveň neposílat deset nabídek týdně? Nejste v tom sami, s touto problematikou se setkává mnoho z nás. A my jsme se s tímto problémem rozhodli bojovat. V čem tkví ono kouzlo textů, které prodávají?
Email marketing
4 + 1 způsob, jak napsat předmět emailu, aby ho zákazníci otevřeli
Jedna z klíčových věcí při rozesílání emailů je způsobit, aby příjemce vašeho emailu tento email otevřel a přečetl. Předmět vašeho emailu je zpravidla ta první věc, kterou si příjemce vaší zprávy přečte. Pokud se vám podaří vytvořit takový předmět, který přiměje adresáta vašeho emailu tento e-mail otevřít a přečíst, máte vyhráno.