x

Získávání kontaktů

Animované formuláře. Automat na nové kontakty.

Jedná se o formuláře, které aktivně vyskočí, vysunou se ze stran nebo shora či zdola. Prostě se na stránce chovají přesně podle toho, jak potřebujete. Po odeslání umí odeslat e-mail, notifikaci a kontakt rovnou uložit. Vše v souladu s GDPR. Pomocí navázaných automatizací toho pak zvládnou ještě mnohem víc.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Získávání kontaktů

Jak využít automatizace formulářů naplno

Používáte aktivní formuláře? Usnadněte si práci a nastavte si automatické odpovědi, potvrzení nebo informaci o jeho vyplnění.

  • Veronika Jandová
  • Autor

  • Veronika Jandová

Získávání kontaktů

Marketing vs. GDPR. Stahují se mračna nad získáváním nových kontaktů?

Za poslední měsíce jsem podobné otázky slyšel velmi často. Můžu pokračovat dál se získáváním nových kontaktů z webu? Jak je to s těmi souhlasy? Co je potřeba změnit, aby to bylo v souladu s GDPR? Už pár týdnů platí Nařízení Evropské unie tykající se ochrany osobních údajů, známe pod zkratkou GDPR (z anglického General Data Protection Regulation) Toto nařízení upravuje práci s osobními údaji a dotýká se všech subjektů, které osobní údaje zpracovávají.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil