Centrum pro nápovědu. Nové články, videa a správa vašich požadavků.

Novinky v Quandě

Centrum pro nápovědu. Nové články, videa a správa vašich požadavků.

Ruku v ruce s vývojem aplikace musí jít i její podpora. Každý den pracujeme na tom, aby naše podpora byla rychlejší, spolehlivější a snadněji dostupná.

  • Veronika Růžičková
  • Autor

  • Veronika Růžičková

To, že naši podporu můžete zastihnout s jakýmkoliv dotazem na Quandu na telefonním čísle 605 163 892 nebo e-mailu support@onquanda.com už jistě víte.

Odkaz na nápovědu přímo v Quandě

A protože kvalitních informací není nikdy dost, zpracováváme a rozšiřujeme pro vás také nápovědné centrum, kde můžete dohledat spoustu užitečných návodů a rad. Pokud jste přihlášeni v Quandě, můžete si naše nápovědné okénko otevřít například z rozpracované kampaně / transakčního e-mailu / dotazníku / formuláře kliknutím na otazník vpravo nahoře.

Nápověda Quanda

Nápověda se Vám otevře v novém okně vašeho prohlížeče. Můžete tak dohledat článek, ve kterém bude Vaše otázka zodpovězena a zároveň dál pracovat v Quandě.

Odkaz na nápovědu na našem webu

Nápovědu také najdete na našich webových stránkách www.quanda.cz v horním menu PODPORA - Nápověda.

Nápověda Quanda

Více funkcí s sebou přináší více otázek. Vždy je rádi zodpovíme. Věříme, že vám tím zpříjemníme používání Quandy a pomůžeme vám s jejím plným využíváním pro váš byznys.

Nápovědné centrum

Články jsou rozdělené do kategorií, které odpovídají jednotlivým částem Quandy.

  • Kontakty
  • E-mailové kampaně
  • Nastavení
  • Aktivní formuláře
  • Online dotazníky

V každé kategorii se články, pro lepší orientaci, dělí ještě do detailních sekcí.

Několik hodin nápovědných videí na jednom místě

V některých článcích jsou také návodná videa, která pomohou k lepší orientaci. Obsah článku je pak doplněn o text s případnými odkazy na další články.

Nápověda Quanda

Jednoduché odeslání požadavku přímo z nápovědného centra

Pro rychlou komunikaci s naší podporou můžete využít tlačítko “Odeslat požadavek”. Stačí vyplnit váš e-mail, předmět a popis vašeho dotazu, případně připojit obrázek pro upřesnění. Abyste měli jistotu, že odeslání proběhlo v pořádku, přijde vám potvrzovací e-mail. V tu chvíli si váš požadavek přebírá naše podpora a v co nejkratší době bude odpovídat.

Nápověda Quanda

Články v nápovědě mají ušetřit váš čas a rychle odpovědět na dotazy. Nápověda podle předmětu vašeho požadavku ihned doporučí články, které by mohly přinést zamýšlenou odpověď.

Nápověda Quanda

Jsme rádi za každý dotaz či nápad, abychom pomohli s jednoduchým a příjemný používám Quandy.

 

Těšíme se na spoustu společných a spokojených let při používání Quandy.

Veronika Růžičková

 

MOHLO BY VÁS TAKY ZAJÍMAT:

8 chyb, které ohrožují míru prokliku vašeho newsletteru

nebo

Jak napsat předmět emailu. Detailní průvodce, který nebudete chtít, aby četla vaše konkurence.

 

"Vyzkoušejte Quandu na 14 dnů zdarma až s 200 kontakty."

Vyzkoušet zdarma

 

Pokud se vám článek líbil, nechte nám komentář. Milujeme komentáře!