Nové konverzační reklamy na LinkedIn jsou na dohled

Quanda koktejl

Nové konverzační reklamy na LinkedIn jsou na dohled

Pokud k vašim inzertním platformám patří i LinkedIn, těšte se. Už během pár týdnů má být k dispozici nový formát, který v prvních testech ukázal až pětkrát vyšší míru prokliku!

  • Denisa Kmeťová
  • Autor

  • Denisa Kmeťová

Nový formát bude interaktivnější a živější

Konverzační reklamy vycházejí ze současné nabídky Message Ads (dříve Sponsored InMail), sponzorovaných zpráv, které se zveřejňují v soukromé poště uživatelů sítě LinkedIn. Nový formát bude interaktivnější a živější, rozšířený o možnost přidat tlačítka s výzvou k akci (CTA – call to action). Dá se vybírat z celé přednastavené palety CTA, například:

  • „Navštivte web“
  • „Zaregistrujte se na webinář“
  • „Přihlaste se k odběru novinek“
  • „Prohlédněte si případové studie“
  • „Zaregistrujte se pro přístup k demo verzi“
  • „Dozvědět se více“

 

 

Jednoduchá psychologie říká: více možností, více prokliků

Ke každé sponzorované zprávě můžete přidat několik tlačítek CTA, což příjemcům poskytne více způsobů, jak odpovědět. Koncept vychází z různých psychologických studií – člověk má přirozeně nutkání volby a nabídnutím různých volitelných odpovědí zvýšíte potenciál zapojení. (Ale pozor, nepřežeňte to, tzv. paradox volby naznačuje, že přehnané množství proměnných míru odezvy naopak snižuje.)

Že možnost volby může skutečně dobře fungovat, dokazují výsledky společnosti Hired, která nový formát reklamy otestovala. Míra prokliku (CTR) byla téměř pětkrát vyšší než to, na co byli u kampaní dříve zvyklí. „Úroveň interakce je pěkně divoká, když jste schopni poskytnout více příležitostí ke kliknutí,“ okomentoval to manager společnosti Chase Gladden.

Formát reklamy je navíc navržen pro interakci v reálném čase, což znamená, že zprávy lze odesílat pouze tehdy, je-li uživatel na síti aktivní. To samozřejmě rovněž nahrává vyššímu zapojení.

 

Interakce má veliký potenciál oslovit zákazníky 

Očekává se, že konverzační reklamy budou zvlášť výhodné pro B2B inzerenty s delšími nákupními cykly a větším počtem zúčastněných stran zapojených do rozhodovacího procesu o nákupu. Reklamy umožňují zákazníkům přístup k obsahu, který je nejrelevantnější pro aktuální fázi jednání.

Beta verze nového formátu má být během několika příštích týdnů spuštěna pro všechny inzerenty a my už se na ni těšíme. Zdá se, že konverzační reklamy mají větší potenciál než Message Ads (sponzorované zprávy) a mohly by poskytnout další možnost, jak přimět uživatele k proklikům a posunout se do další fáze na cestě ke konverzím.

 

Pokud se vám článek líbil, nechte nám komentář. Milujeme komentáře!

Držím vám palce!
Denisa Kmeťová

 

Mohlo by vás taky zajímat:

7 výhod, které přináší používání online dotazníků

nebo

Proč kupované databáze smrdí?