6 tipů pro úspěšný Black Friday

Email marketing

6 tipů pro úspěšný Black Friday

V mnoha firmách neexistuje důležitější den, než je Black Friday. Když už se tento den blíží, je důležité se dobře připravit, a proto jsme dali dohromady několik rychlých tipů, jak uspět.

  • Veronika Jandová
  • Autor

  • Veronika Jandová

V mnoha firmách neexistuje důležitější den, než je Black Friday. Zákazníci zažívají den šílenství (v naší zemi někdy i více dnů), kdy vybírají a nakupují nejen produkty, ale i služby. Když už se tento den blíží, je důležité se dobře připravit, a proto jsme dali dohromady několik rychlých tipů, jak uspět.


1. Zvýrazněte to podstatné

Aby lidé nakoupili vaše produkty nebo služby, musí je nejdřív umět najít. To platí jak pro vaši webovou stránku, tak pro připravovaný mailing. Nezapomeňte při vytváření kampaní využít možnosti formátování – tučný, podtržený nebo třeba barevný text. V Quandě teď navíc najdete šablony pro Black Friday úplně zdarma, kde se můžete nechat inspirovat rozložením textu nebo barevností tlačítek.

 

2. Rozdělte lidi podle chování, zájmů a jiných relevantních vlastností

Inteligentní marketing je cílený marketing - rozesílá zprávy těm uživatelům, pro které je to relevantní. Informuje lidi o událostech jako je Black Friday a Cyber Monday, které plánujete, nebo zasílá speciální nabídku vašim nejlepším zákazníkům, ale také dává předplatitelům vědět, co mají čekat během prázdninové doby. Rozdělte si různé skupiny zákazníků a označte je štítky. Poté připravte různé kampaně pro různé druhy zákazníků na míru.

 

3. Automatizujte svou práci

Zjednodušte si přes svátky svou práci. Připravte si kampaně předem a naplánujte jejich odeslání na konkrétní datum a hodinu. Můžete využít automatických podmínek a zasílat vašim kontaktům navazující emaily na základě jejich aktivity (otevření zprávy, prokliku apod.).

 

4. Optimalizujte mobilní verzi

Asi 57 % uživatelů prohlíží internet na svém mobilním telefonu nebo tabletu. S tolika lidmi je důležité optimalizovat stránky i pro menší obrazovky. Emaily z Quandy jsou na mobilní zobrazení plně připravené, proto je důležité, aby odkazy z kvalitně zobrazeného emailu vedly na pěkně zobrazenou webovou stránku.

 

5. Vytvořte silný tým

Když očekáváte nadprůměrnou návštěvnost webu, ujistěte se, že budete mít dostatek zaměstnanců, kteří zvládnou nahromaděnou komunikaci – osobně nebo online. Poté přidejte do uživatelského účtu v Quandě více uživatelů a ujistěte se, že se všichni mohou zapojit.

 

6. Jen pro jistotu – vytvořte záložní plán

Dokonce i s předešlou přípravou je dobré vědět, jak se chovat, když se něco pokazí. Určete, kdo bude k dispozici online ve vašem obchodě v případě problému. Jasně udělte zodpovědnost a buďte připraveni ochotně reagovat na všechny problémy – a to pokaždé.

 

V Quandě teď máte k dispozici i 4 šablony na Black Friday navržené grafikem. Profesionální mailing tak můžete mít nachystaný za pár minut!

 

Přejeme mnoho úspěchů už tento pátek!