Průzkum spokojenosti zákazníků

Podpořte loajalitu vašich zákazníků a opakovaný prodej.
  • Check icon
    První projekt zdarma
  • Check icon
    14 dní na vyzkoušení
Usnadněte ochodníkům práci
JAK NA TO

4 kroky, jak na průzkum spokojenosti zákazníků

Když chcete zpětnou vazbu, ukazujete tím zákazníkům, že vám na jejich spokojenosti záleží. To posiluje důvěru, zvyšuje pravděpodobnost dalšího nákupu a proměňuje jednorázové zákazníky v dlouhodobé. Zpět

01

Vytvořte dotazník

Vytvořte profesionální průzkum spokojenosti bez jakýchkoliv kompromisů.
  • Check icon
    Využijte pokročilý design editor dotazníků a navrhněte dotazník, který se bude líbit vám i vašim zákazníků.
  • Check icon
    Můžete použít až 21 typů otázek včetně hvězdičkového hodnocení, smajlíků nebo otázky "Net promoter Score".
  • Check icon
    Perfektní jak na PC tak na mobilech.
  • Check icon
    Podívejte se, jak vypadá tento dotazník přímo v Quandě.

02

Rozešlete pozvánky

Vše z jednoho místa. V Quandě najdete profesionální nástroje pro tvorbu a rozeslání e-mailových kampaní.
  • Check icon
    E-mailové pozvánky může vytvořit a rozeslat přímo z Quandy.
  • Check icon
    Využijte pokročilý e-mail editor a vytvořte atraktivní pozvánky.
  • Check icon
    Využijte automatické připomíky, které Quanda rozešle všem, kteří pozváku do dotazníku neotevřeli.
  • Check icon
    Potřebujete pomoct s tvorbou pozvánky? Koukněte na webinář níže na této stránce.
E-mail marketing
E-mail marketing

03

Sledujte výsledky

Přehledný seznam vyplněných dotazníků nebo detailní analýza výsledků. Vše na jednom místě.
  • Check icon
    Průběžné a autotmické zpracování odpovědí a vyhodnocení výsledků.
  • Check icon
    Přehledná analýza výsledků. Pokročilé fitrování výsledků podle segmentů zákazníků.
  • Check icon
    Náhled individuálních vyplněných dotazníků.
  • Check icon
    Podrobný export vyplněných dotazníků.

04

Automatizujte další kroky

Cílená komunikace, notifikace nebo segmatace respondetů přesně podle jejich odpovědí.
  • Check icon
    Odešlete spokojeným zákazníkům e-mail s žádností o recenzi nebo písemnou referenci.
  • Check icon
    Nechte si zaslat upozornění v případě negativního hodnocení.
  • Check icon
    Zařaďte zákazníky do e-mailového seriálu podle toho, o jaký produkt nebo službu projevili zájem.
  • Check icon
    Segmentujte své zákazníky podle jejich odpovědí.
E-mail marketing
 

Proč je Quanda správná volba Zpět

Přátelská podpora

Přátelská podpora

Kdykoli nám zavoláte, vždy vám rychle a ochotně pomůžeme. Obejdete se i bez návodů.
Vše v češtině

Vše v češtině

Jsme český tým, který posledních 10 let neustále posouvá Quandu dopředu.
Jednoduché používání

Jednoduché používání

To vlastně říkají i ostatní. Nám to však často říkají právě naši zákazníci. Vyzkoušejte sami.
Ochrana a zabezpečení

Ochrana & zabezpečení

Každodenní zálohování. SPF, DKIM a DMARC ochrana e-mailů. V souladu s GDPR.
 
PRŮZKUM SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKŮ

8 důvodů, proč začít s průzkumem spokojenosti Zpět

1.

Získání přímé zpětné vazby

Průzkum spokojenosti odhalí, co zákazníci skutečně oceňují a kde vidí nedostatky. To vám dá jasné podklady pro zlepšení produktů nebo služeb, které jinde nezískáte.

2.

Včasné odhalení problémů

Díky průzkumu spokojenosti můžete zachytit nespokojenost dříve, než zákazník odejde ke konkurenci.

3.

Průzkum spokojenosti buduje důvěru

Když se zákazníků ptáte na názor a pak na základě jejich odpovědí něco zlepšíte, posilujete vztah a pocit, že jsou pro vás důležití.

4.

Průzkum spokojenosti zvyšuje loajalitu

Spokojení zákazníci se častěji vracejí, doporučují firmu známým a méně řeší cenu.

5.

Podpora opakovaného prodeje

Identifikace faktorů, které vedou k opakovaným nákupům (komunikace, rychlost...), umožní zaměřit marketing i obchod přesně na to, co zákazníci oceňují.

6.

Měření spokojenosti a trendů

Průzkum spokojenosti vám ukáže, zda se spokojenost zlepšuje nebo zhoršuje v čase, a umožní sledovat dopad vašich změn.

7.

Vytváření podkladů pro marketing

Pozitivní zpětnou vazbu lze využít jako reference, doporučení nebo case studies. To zvyšuje důvěryhodnost u nových zákazníků.

8.

Efektivnější rozhodování

Data z průzkumu pomáhají lépe nastavit priority, kam směrovat investice do zlepšení procesů, produktů nebo služeb. Podle toho, co zákazníci opravdu chtějí.
 
WEBINÁŘE

Jak proměnit zpětnou vazbu zákazníků v růst vašeho byznysu

2 x 45 minut plných inspirace a praktických tipů. Zpět

Část 1.

  • Check icon
    Jak připravit krátký a efektivní dotazník spokojenosti.
  • Check icon
    Jak využít AI při tvorbě otázek dotazníků.
  • Check icon
    Jak využít AI při tvorbě atraktivní pozvánky do dotazníku.
  • Check icon
    Jak zvýšit návratnost odpovědí pomocí automatizací v Quandě.
  • Check icon
    Kde najít další informace.

Část 2.

  • Check icon
    Tipy na otázky, jejichž odpovědi můžete ihned využít v obchodě i marketingu.
  • Check icon
    Jak správně kategorizovat textové odpovědi v dotaznících.
  • Check icon
    jak využít e-mailové automatizace ve spojení s průzkumem spokojenosti zákazníků.
  • Check icon
    8 důvodů, proč byste měli používat průzkumy spokojenosti zákazníků.

 
CHCETE UKÁZKU?

Představení Quandy
za 30 minut Zpět

Pokud chcete vědět, jak Quanda funguje a jak jí můžete využívat ve vaší firmě, rádi vám vše ukážeme "na živo". Konkrétní příklady, konkrétní ukázky zaměřené na váš obor a vaši firmu.

  • Check icon
    Najdeme společný termín a čas, který vám bude vyhovovat.
  • Check icon
    Během 30 minut vám ukážeme, co Quanda umí a jak funguje.
  • Check icon
    Zodpovíme vaše otázky.
Honza
Jan Spáčil
Vývoj aplikace
Eva
Eva Jordánová
Obchodní ředitelka
 
REFERENCE NAŠICH ZÁKAZNÍKŮ

Proč marketéři používají Quandu? Zpět

Barbora Hartmannová
Barbora Hartmannová
Performia, spol. s r.o.
hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení 03.09.2012
Quanda má skvělou zákaznickou podporu
"Quanda je tvořena českým týmem, který vám pomůže kdykoli jim zavoláte, snaží se vyhovět vašim požadavkům a neustále se snaží posouvat dál a zlepšovat se."
Petr Musil
Petr Musil
LiteCom s.r.o.
hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení 03.12.2013
200 nových zákazníků díky Quandě
"LiteCom s.r.o. za dobu své existence dokázal pomoci 720 firmám, asi dvěma sty z nich díky tomu, že používáme Quandu. A to už 8 let."
Alžběta Horáková
Alžběta Horáková
VETOS group s.r.o.
hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení 28.02.2019
Velké díky, rozesílka se nyní pro nás stává zábavou
"Řešení bylo celou dobu vedle mě, jen jsem si na to musela sama přijít. Velké díky, rozesílka se nyní pro nás stává zábavou, nástroj je intuitivní a přehledný."
Lukáš Beňovský
Lukáš Beňovský
OK VITAMINS s.r.o.
hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení 17.03.2021
A hneď vám musím povedať, že som spokojne prekvapený
"Neviem ešte presne čo a ako funguje ale poslal som prvý mail a na jeho základe mi prišli objednávky od zákazníkov ktorý si už neobjednali pár rokov (ja ich volám stratený zákazníci) a na ktorých mi zisk pokryl rok a pol používania vášho produktu. A to som posielal často maily rôznymi kanálmi. Tak že sa veľmi teším na ďalšie používanie vášho programu a na ďalšiu spoluprácu s vami."
Jana Lišková
Jana Lišková
Městská knihovna Tábor
hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení 16.05.2023
Líbí se mi práce se šablonami a jednoduchost přípravy newsletteru
"Skvělé jsou statistiky, kde přesně vidím, jaký efekt měl náš newsletter a jak se odrazily provedené úpravy na úspěšnosti kampaně. Také se mi líbí práce se šablonami a jednoduchost přípravy newsletteru. A v neposlední dobře báječná technická podpora. Popravdě jsem už dostala řadu dotazů od spřátelených organizací, jak to děláme, že máme tak pěkný a graficky vyvedený newsletter. Takže za nás velká spokojenost, děkujeme!"
Radka Šimandlová
Radka Šimandlová
K o i t o C z e c h s. r. o.
hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení 11.07.2024
Díky video nápovědě jsem se s Quandou okamžitě skamarádila
"Kvůli nečekanému výpadku kolegyně bylo nutné, abych se s Quandou naučila co nejrychleji pracovat. Velmi mi v tom pomohla skvěle zpracovaná videa, díky nimž jsem se s Quandou okamžitě skamarádila a pochopila základní principy fungování. Další používání pak již bylo a je velmi intuitivní. Zatím ještě nevyužíváme všechny možnosti, které Quanda nabízí. Těším se, že je co nejdříve objevím."
Gabriela Ciklová
Gabriela Ciklová
DITON s.r.o.
hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení 11.02.2020
Díky náhodě mám nyní v ruce mnohem efektivnější nástroj
"Převést všechny papírové dotazníky do elektronické podoby, aniž by lidský faktor nebyl chybový, zabralo neskutečného času. Díky náhodě mám nyní v ruce mnohem efektivnější nástroj, Quandu."
Ondřej Svatoň
Ondřej Svatoň
Kočičí přání, z.s.
hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení 25.04.2022
Díky Quandě můžeme lépe oslovovat potenciální dárce
"Díky Quandě můžeme lépe oslovovat potenciální dárce. Daří se nám stále zvyšovat intenzitu komunikace a čtenost, a tím vybírat i více prostředků pro opuštěná zvířata."
Ing. Dominika Netryová
Ing. Dominika Netryová
Unomedical s.r.o., Convatec
hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení 03.07.2022
Páči sa nám záujem celého tímu v Quande
"Páči sa nám záujem celého tímu v Quande. Vždy sa ujistí, či nám všetko funguje tak ako má a či nepotrebujeme s niečím pomôcť. Komunikácia s tímom je výborná, efektívna a veľmi nápomocná. "
Jana Duchoňová
Jana Duchoňová
TESTOVACÍ TECHNIKA s.r.o.
hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení 05.03.2019
Celkově se mi na Quandě líbí jejich firemní kultura
"Líbí se mi statistiky a šablony pro hromadné e-maily. Celkově se mi na Quandě líbí jejich firemní kultura a přátelské vztahy jak uvnitř firmy, tak se zákazníky."
Jana Fillová
Ing. Jana Fillová
Datascan, s.r.o.
hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení 31.05.2016
Rozhraní je velmi jednoduché a intuitivní
"Quanda nabízí možnost přehledně třídit kontakty do skupin. Rozhraní je velmi jednoduché a intuitivní, vytvářet e-maily může téměř kdokoliv bez dlouhého zaškolování. A třešničkou na dortu je český support."
Tomáš Hubka
Tomáš Hubka
Delfín travel s.r.o.
hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení 04.04.2013
Začínali jsme s asi 600 konkaty. Dnes jich máme 71 tisíc
"Díky Quandě nám také permanentně narůstá počet e-mailových adres a aktivních čtenářů našich zpráv. Začínali jsme na počtu zhruba 600 a nyní je to kolem 71 000 čtenářů, což je naprostá paráda."
Vladimír Ekart
Vladimír Ekart
Kouč a mentor
hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení 08.01.2014
Oceňuji, že za Quandou stojí lidé, kteří mají s marketingem bohaté zkušenosti
"Především oceňuji, že Quanda není jen nástroj, který vyvíjejí programátoři, ale stojí za ní lidé, kteří mají s marketingem bohaté zkušenosti. Tudíž se jich sám mohu zeptat a oni mi poradí, jak vytvářet e-maily tak, aby působily, jak potřebuji."
Martina Rancová
Martina Rancová
CKM SYTS
hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení 18.07.2024
Vďaka Quande nám vzrástol predaj z e-mailingu viac ako 3x
"Týmto by sme sa Vám a celému Vášmu tímu chcela poďakovať za kvalitný systém a výborný servis, ktorý nám ako užívateľom systému Quanda poskytujete. Ceníme si Váš prístup k vývoji systému Quanda - k tomu, ako pozorne počúvate naše užívateľské návrhy na zlepšenia a ako ich implementujete. V neposlednom rade si ceníme rýchlu a efektívnu podporu. Toto všetko spolu podporuje aj náš obchodný úspech. ĎAKUJEME!"
Karolína Machová
Karolína Machová
TC MACH, s.r.o.
hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení 07.08.2024
Quanda mě nadchla svým snadným používáním
"Quanda mě nadchla svým intuitivním rozhraním a snadným používáním, což výrazně usnadňuje e-mailovou komunikaci. Quanda umožňuje přehledně třídit kontakty do skupin, to je pro naši společnost velmi důležité. Díky české podpoře a efektivitě tohoto programu se pro mě stalo posílání e-mailů opravdovou zábavou."
Pavla Rucká
Pavla Rucká
Print Partners
hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení 28.07.2018
Vytváření e-mailů a dotazníků je v Quandě velmi jednoduché
"Quanda nám prostě pomáhá nejen vylepšovat naše služby, ale také efektivně oslovovat naše stávající a potenciální zákazníky. Já osobně velmi oceňuji přehledné statistiky, které Quanda vytváří automaticky při každé e-mailové kampani. Sledujeme například počet otevřených e-mailů nebo prokliky na naše webové stránky a díky tomu můžeme zhodnotit úspěšnost každé kampaně."
Kateřina Opálková
Kateřina Opálková
ConvaTec ČR s.r.o.
hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení 21.03.2023
Na Quandě mě zaujala jednoduchost používání
"Quandu používáme už celou řadu let, a to od roku 2014. Na Quandě mě zaujala jednoduchost používání a velká flexibilita při grafickém zpracovávání e-mailových kampaní. Quanda je velmi efektivní nástroj, zejména oceňuji možnost tvorby a automatické posílání e-mailových seriálů. Chtěla bych vyzdvihnout i skvělou zákaznickou podporu a rychlost komunikace."
Blanka Slotová
Blanka Slotová
LR health and beauty
hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení 17.03.2021
Quanda mi pomohla ke zvýšení obratu i lepší odezvě u zákazníků
"Na Quandě mě nejvíce baví její intiutivní řešení a perfektní podpora v případě potíží. Po dvou letech používání Quandy si neumím představit vrátit se k původnímu, jaksi chaotickému systému. Výsledky Quandy se projevily samozřejmě i zvednutím obratu a lepší odezvou zákazníků i leadů."
Dominika Pašková
Dominika Pašková
Perfect World s.r.o.
hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení 08.11.2022
Quanda umí e-mailové kampaně, dotazníky i formuláře
"Nejvíce se nám líbí, že Quanda neumí jenom e-mailové kampaně, ale nabízí například dotazníky, se kterými hodně pracujeme, formuláře, které nám rychle umožní získat nové kontakty pod kontrolu a v neposlední řadě je skvělé štítkování a správa kontaktů."
Jan Piťha
Jan Piťha
Backbone s.r.o.
hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení 05.04.2021
Quanda se neustále vyvíjí a práce s ní je stále jednodušší
"Díky Quandě se nám podařilo dostat naši firmu do povědomí veřejnosti, a to úplně jednoduše. Vytvořili jsme z videí e-mailový seriál, který se automaticky rozesílá zákazníkům. Z těchto e-mailů jsme získali nejrůznější statistiky, zpětnou vazbu od zákazníků a podařilo se nám s nimi výrazně lépe komunikovat."
Bc. Tomasz Glac
Bc. Tomasz Glac
Koeximpo, spol. s r.o.
hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení 05.04.2021
Pomocí Quandy je nyní příprava našich kampaní mnohem snazší
"Oceňujeme intuitivní zpracování obsahu a připravené návody, které nám při seznamování se s funkčností Quandy pomohly. Neocenitelné jsou pro nás statistiky kampaní. Spektrum nástrojů Quandy je široké, moduly, které využíváme zlepšily naši komunikaci. Quandu můžeme doporučit jako vhodný nástroj pro zkvalitnění prodeje a řízení vztahů se zákazníky."
Michaela Darius Tejchmanová
Michaela Tejchmanová
LITE Pardubice
hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení 08.10.2024
Velmi oceňuji, že přichází stále nová vylepšení
"Quandu využívám v naší firmě již několikátým rokem a jsem s touto službou naprosto spokojena. Velmi oceňuji, že přichází stále nová vylepšení a usnadnění práce s emaily. Nedávno například náhled textu emailů přímo v jejich seznamu. Kdykoliv jsem potřebovala poradit, dostala jsem rychlou a jasnou odpověď."
Ing. Katarína Štrbáková
Ing. Katarína Štrbáková
LORIKA
hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení 29.10.2024
Vieme vytvárať profesionálne kampane
"Quandu používame už 8 rokov. Oceňujeme na nej, že vieme vytvárať profesionálne kampane bez nutnosti špeciálnych technických znalostí. Využívame aj možnosť vytvárania dotazníkov, na základe ktorých dokážeme získať nformácie o produktoch a kvalite našich služieb. Veľkou výhodou je možnosť rozdelenia kontaktov do rôznych kategórií, čo výrazne zvyšuje relevantnosť našich kampaní."
Martina Lepáčeková
Martina Lepáčeková
GUMEX SK, spol. s r.o.
hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení hodnocení 30.10.2024
Jednoduchý a skvelý spôsob ako pracovať s mailingom
"Jednoduchý, prehľadný a skvelý spôsob ako pracovať s mailingom a databázami zákazníkov. Pre mňa ja dôležité, že vždy sú ochotní počúvať a riešiť problémy ktoré sa občas vyskytnú. Som vďačná aj za to, že sami aktívne zavolajú a pýtajú sa... to si veľmi cením."