Konzultace zdarma

"E-mailová hodinka". Společně pro efektivnější e-maily.

Právě sedím ve své provizorní domácí kanceláři a přemýšlím, jak bych vás mohl podpořit. A napadlo mě, že bych vám mohl pomoci s e-maily, které odesíláte. Společně se na ně můžeme podívat a vyladit je tak, aby fungovaly co nejlépe.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Speciální akce do 31.12.2020

Konzultace pro zákazníky na hodinu zdarma

Během 60 minut můžeme udělat kus práce.

  • Můžeme se podívat na to, jak pracujete s kontakty. Jakým způsobem je získáváte a jak pracujete s jejich segmentací - tj. s rozdělením do skupin.
  • Můžeme se podívat na váš komunikační plán. Pokud ho nemáte, můžeme ho společně vytvořit nebo alespoň začít.
  • Můžeme si projít několik vašich odeslaných nebo právě rozpracovaných e-mailů a podívat se na to, jak je vylepšit.
  • Můžu vám ukázat, jak pracovat s A/B testováním nebo jak naplno využít automatizace, které jsou v Quandě k dispozici.
  • ...nebo cokoli dalšího, co považujete za klíčové pro úspěch vašeho mailingu.

 

Posuňte váš e-mail marketing a vaše e-maily o kus dál. Vyplňte formulář a dohodněte si se mnou "E-mailovou hodinku"!

Abych to celé mohl zvládnout a věnovat se všem, kteří o to budou mít zájem, připravili jsme společně s kolegyní Evou tento postup.

Jak to bude probíhat?

  • Pokud máte chuť a čas zapracovat na vašich e-mailech, vyplňte formulář na pravé straně této stránky.
  • Po jeho vyplnění se vám ozve má kolegyně Eva a domluvíte si čas, ve kterém si zavoláme nebo se spojíme po Skypu.
  • Připravte si e-maily na které se společně podíváme.
  • Připravte si otázky, které vás zajímají.
  • V naplánovaný termín si zavoláme a projdeme, co bude potřeba, a co během 60 minut zvládneme.

Jak vidí ti, co už to mají za sebou

"Využil jsem nabídky Honzy Spáčila na to, že v rámci akce “Emailová hodinka” se mnou projde Quandu. Vzhledem k tomu, že Quandu trochu využíváme a prostředí tedy znám, bylo skvělé, že se mnou Honza prošel systém více do hloubky a ukázal mi další možnosti, které jsme dosud nevyužívali a které považuji za velmi užitečné. Už v průběhu Skype hovoru, kdy mi konkrétní kroky a možnosti ukazoval, jsem si dělal poznámky a napadala mě řada možných využití pro naše firmy. Skoro, jako bych si tvořil v hlavě marketingový plán :)

Honzo, děkuju, trefil ses u mě do černého. A ostatním uživatelům, nebo “trochu uživatelům” Quandy tohle oprášení a prohloubení vřele doporučuju :)

Honza Štěpánek
TAURUM reality s.r.o.
Jak prodávám reality? Podívejte se na: www.janstepanek.cz"

 


 

"E-mailovou hodinku" hodnotím po všech stránkách jako velmi přínosnou. Tímto děkuji panu Spáčilovi za poskytnuté informace, cenné rady a nápady. Bylo to velmi praktické a dozvěděla jsem se spoustu zajímavých informací.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Mgr. Kristýna Hudková, DiS.
Sales Consultant

Auto Veleslavín Car, s.r.o. 
https://www.avcar.cz/

 

Těším se na vás!

Honza z Quandy