x

Odborné přednášky LIVE

GDPR. Praktická aplikace v marketingu.

Legislativní změna, která se dotkne firem všech velikostí. Jak to bude s implementací tohoto nového zákona. Bude to revoluce nebo spíše vyladění již zavedených postupů? GDPR. Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (z angl. General Data Protection Regulation neboli GDPR) je nová legislativa EU, která výrazně zvýší ochranu osobních dat občanů.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Odborné přednášky LIVE

Jak psát e-maily, které prodávají

Věděli jste, že e-mail marketing stále patří mezi online aktivity s největší návratností vložených investic? A to až 38 ku 1. Bez správně vytvořených e-mailů to však půjde jen těžko. Postup, jak toho dosáhnout není tak komplikovaný, jak se může na první pohled zdát. Přijďte na tuto odbornou přednášku a naučte se, jak snadno psát e-maily, které prodávají.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Odborné přednášky LIVE

„Jak zvýšit prodej pomocí efektivního e-mail marketingu“

Jak je možné, že některé kampaně dosahují otevření přes 40 % a prokliky přes 30 %, zatímco jiné, obsahově a graficky zdařilejší, jen polovinu těchto čísel. Odpovědi jsou možná jednodušší, než se na první pohled může zdát. Existuje jen několik málo klíčových bodů, které přináší skvělé výsledky, pokud jsou splněny. Přijďte na přednášku a dozvíte se, které to jsou.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Online dotazníky

10 nejčastějších chyb při realizaci online průzkumu, kterým se můžete vyhnout

Bez toho, aniž lépe poznáte trh a své zákazníky, nebude váš marketing nikdy tak efektivní, jak by mohl být. Pokud se rozhodnete do online průzkumu pustit, vyvarujte se následujících obvyklých chyb. Pomůže vám to získat z online průzkumů mnohem víc a vaše online dotazníky budou respondenti rádi vyplňovat.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Odborné přednášky LIVE

„Dostaňte se do hlav vašich zákazníků“ aneb „Víte skutečně, po čem vaši zákazníci touží?“

Pro rozvoj a růst vaší firmy je růst prodeje klíčový. Můžete dělat mnoho věcí, abyste zlepšili výsledky v prodeji. Zpravidla však jen některé z nich mají na jeho růst reálný vliv. Objevit, které to jsou, a vědomě je pak opakovaně používat, vypadá mnohem obtížněji, než tomu ve skutečnosti je. Přijďte na tuto přednášku a naučte se, jak efektivně získávat a využívat informace od vašich zákazníků pro expanzi vaší firmy.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Získávání nových kontaktů

18 způsobů, jak budovat vlastní rozsáhlou databázi e-mailových kontaktů

Kvalitní a rozsáhlá databáze e-mailových kontaktů je srdcem každé e-mail marketingové kampaně. Když vytváříte seznam e-mailových kontaktů, nestačí jen koupit databázi a zkopírovat e-maily. Výsledky, které přináší e-mailové kampaně odesílané na vlastní databázi e-mailových adres, jsou podle našich zkušeností násobně efektivnější než odeslané kampaně na kupované databáze bez souhlasu příjemců a porušení zákona.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil