Odborné přednášky LIVE

„Jak zvýšit prodej pomocí efektivního e-mail marketingu“

Jak je možné, že některé kampaně dosahují otevření přes 40 % a prokliky přes 30 %, zatímco jiné, obsahově a graficky zdařilejší, jen polovinu těchto čísel. Odpovědi jsou možná jednodušší, než se na první pohled může zdát. Existuje jen několik málo klíčových bodů, které přináší skvělé výsledky, pokud jsou splněny. Přijďte na přednášku a dozvíte se, které to jsou.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

13. 06. 2018 (9:30–13:00), Praha

Jako konzultant se téměř každý den setkávám s klienty z různých oborů a branží a s mnohými z nich čas od času narážíme na problematiku efektivity e-mail marketingu. Mnoho společností má s tímto typem marketingu zkušenosti, mnozí z nich začínají nebo se začít chystají.

Často se zajímají o to:

  • jaké jsou poslední trendy a novinky v e-mail marketingu;
  • jak najít správnou strategii pro e-mail marketing;
  • jak dosáhnout lepších výsledků a odezvy na zasílané kampaně;
  • jak se vyhnout spamu, neobtěžovat, ale zaujmout a prodávat;
  • jak zvýšit počet otevřených e-mailů a „přimět“ příjemce, aby si e-mail otevřel a přečetl;
  • jak pravidelně získávat nové kontakty na potenciální zákazníky;
  • jak s e-mail marketingem vlastně začít.

Během posledních let jsem viděl mnoho realizovaných e-mailových kampaní. Jen za poslední rok jsme z našeho systému Quanda odeslali více než 7 800 e-mailových kampaní s celkovým počtem téměř 10 000 000 odeslaných e-mailů.

Mnoho z těchto kampaní bylo velmi úspěšných, ale také jsem měl možnost vidět celou řadu chyb, které lidé při jejich vytváření dělají.

Zjistil jsem, jaké klíčové prvky obsahují úspěšné e-mailové kampaně, které fungují. Také jsme zjistili, které prvky naopak v těch méně úspěšných kampaních chyběly a které způsobují velmi nízkou odezvu a velmi slabý nebo žádný dopad na prodejní výsledky.

Sám jsem byl překvapen, jak málo a jaké drobnosti často rozhodují o tom, zda celá kampaň skončí úspěchem či neúspěchem, a to mě motivovalo k tomu, abych připravil odbornou přednášku s názvem „Jak zvýšit prodej pomocí efektivního e-mail marketingu“.

Na přednášce se dozvíte:

  • jak dosáhnout vyššího procenta otevřených e-mailů;
  • praktické informace, jak pomocí e-mail marketingu zvýšit prodej;
  • jak dělat e-mail marketing skutečně efektivně;
  • jak dosáhnout vyšších obratů a tržeb pomocí e-mail marketingu;
  • jak získat více nových kontaktů zákazníků;
  • jak získat více poptávek a zájemců;
  • jak zvýšit návštěvnost vašich webových stránek.

Co říkali účastníci přednášky na jejím konci?


Lucie Bieliková, MADEL CZ, spol. s r.o.

„Líbilo se mi, že do prezentace byly zapojeny tipy z praxe a užitečné poznámky. Příjemný projev pana Spáčila.“

Jan Knettig, K-net Technical International Group, s.r.o.

„Přednášku hodnotím jako velmi přínosnou. Pana Spáčila považuji za skutečného odborníka v oblasti marketingu a velice si cením toho, že vždy poskytne informace, které se jinde nedozvím. Tak tomu bylo i dnes. Navíc má přednáška velice příjemný spád a je výborně připravená po všech stránkách.“

Michal Král, Print Partners s.r.o.

„Vaše přednášky jsou pro mě vždy inspirativní, a tak tomu bylo i dnes a odcházím s několika novými nápady a těším se, až je zavedeme do praxe.“


Ušetřete si dlouhé měsíce studia, vyhněte se pokusům a omylům a přihlaste se ještě dnes na odbornou přednášku „Jak zvýšit prodej pomocí efektivního e-mail marketingu“.

Kdy, kde a za kolik?

Termín:
13. 06. 2018 (9:30–13:00)

Místo konání přednášky:

Poděbradská 206/57
198 00 Praha 9

Cena:

500 Kč (včetně DPH, hradí se předem na základě vystavené faktury)

Komu je přednáška určena?

Tato odborná přednáška je určena majitelům firem, ředitelům a marketingovým pracovníkům.

Přednáška je také určena všem, kteří s e-mail marketingem začínají, ale rozhodně má co říct i lidem, kteří mají v této oblasti zkušenosti a kteří se chtějí posunout dál.

Během jediného dopoledne získáte informace, které byste jinak studovali měsíce a museli po dlouhou dobu testovat formou pokusu a omylu.

Na přednášce se dále dozvíte:

  • jak sestavit účinnou e-mail marketingovou strategii;
  • jak efektivně zjistit, jak a o čem se svými potenciálními a stávajícími zákazníky komunikovat, aby se na vaše e-maily těšili, četli je a reagovali na ně;
  • jak získávat opakovaně kontakty na potenciální zákazníky a rychle zvětšit svou databázi kontaktů;
  • jak využít marketingovou automatizaci ke zvýšení vašeho prodeje;
  • jak to vše zvládnout, aby vám to nezabralo příliš mnoho času a mohli jste začít i přesto, že možná máte v tuto chvíli jen malou databázi kontaktů.

O LEKTOROVI

Jan SpáčilJan Spáčil je marketingovým specialistou, lektorem a koučem s více než 15 letou praxí. Jeho workshopy a přednáškami prošlo za poslední 2 roky více než 500 účastníků. Podílel se na marketingových strategiích pro společnosti jako je Czech Computer, Performia, Delfín travel nebo Lightway. Již 5 let přednáší a vede workshopy zaměřené na marketing a PR. V roce 2010 vytvořil online aplikaci Quanda. Quanda je online software, který unikátním způsobem kombinuje nástroje pro e-mail marketing, online dotazníky a webové formuláře. Quandu dnes používají stovky zákazníků v 15 zemích světa.