Workshopy

Jak skokově zvýšit otevíratelnost emailů a zaujmout více lidí, aby si je přečetli

Úspěšnost každé emailové kampaně závisí na míře otevření emailů, které posíláte. Stalo se Vám někdy, že jste strávili dlouhé hodiny nad přípravou emailů, které si nakonec přečetlo mnohem méně lidí, než jste očekávali? (a potřebovali?) Pokud ano, pak právě pro vás jsme připravili tento workshop.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Praha: 25.06.2019, Brno: 26.06.2019

Ať už posíláte své kampaně 100 nebo 5000 lidem, úspěch těchto kampaní bude přímo úměrný míře otevření odeslaných emailů. Zvýšení dokonce i o jednotky procent může v konečném důsledku znamenat velký rozdíl v penězích, které vyděláte.

Za posledních 7 let jsem viděl mnoho lidí, kteří se pro email marketing nadchli a začali se mu věnovat. Po čase jsem ale u některých z nich pozoroval, jak tráví hodiny svého času tvorbou emailů, které nakonec nikdo nečte. Ve snaze zvýšit prodej posílají tisíce emailů, které častokrát končí jako nepřečtené v koši. Toto všechno stojí hromadu energie a času, který pak chybí někde jinde. Nadšení střídá beznaděj a ze slibné aktivity pro zvýšení příjmů se stává vyčerpávající dřina bez výsledků.

Pokud cítíte, že v tomto místě ztrácíte nejvíc, pak přijďte na tento workshop. Projdeme všechny klíčové oblasti, které otevíratelnost emailů ovlivňují tak, abyste je dokázali snadno použít v praxi a míru otevření vašich emailů skutečně ovlivnit.

Během čtyř hodin se s vámi podělím o praktické zkušenosti, které jsem získal za posledních sedm let jako autor softwaru pro email marketing, konzultant, lektor a kouč.

Při znalosti správných postupů a s využitím správných nástrojů můžete efektivitu svých kampaní výrazně ovlivnit. Z email marketingu se pak stane hra, která vás bude bavit a pomůže vám vydělat peníze.

Nejde o to zmanipulovat příjemce tak, že váš email otevřou za každou cenu. To je cesta jen k tomu, že ten další email od vás už neotevřou. Jde o to, nastartovat takové postupy, které vám pomohou budovat s vašimi zákazníky vztah založený na důvěře.

Přijďte na workshop a naučte se:

  • 7 klíčových faktorů, které ovlivňují otevíratelnost emailů.
  • Jak se otevíratelnost emailů měří, co je a není "dobré".
  • 7 ověřených postupů, jak získat nové kontakty, které budou chtít číst vaše emaily.
  • Proč je důležité rozdělit kontakty do skupin a jak s nimi pracovat.
  • Jak získat co nejvíce informací o kontaktech ve vaší databázi a jak tyto informace využít.
  • 16 způsobů, jak rozdělit vaše kontakty do skupin pro efektivní komunikaci.
  • Jak pracovat při odeslání emailů se dny a časem odeslání (ukážeme si přesné statistiky).
  • Jak zvýšit doručitelnost emailů a co ji ovlivňuje.
  • Jak snížit SPAM skóre vašich emailů.
  • Správné využití hlavičky emailu (odesílací adresa, předmět a titulek emailu).
  • 9 dalších faktorů, které ovlivňují otevíratelnost emailů a jak s nimi pracovat.

O lektorovi

Jan SpáčilJan Spáčil je marketingovým specialistou, lektorem a koučem s více než 15 letou praxí. Jeho workshopy a přednáškami prošlo za poslední 2 roky více než 500 účastníků. Podílel se na marketingových strategiích pro společnosti jako je Czech Computer, Performia, Delfín travel nebo Lightway. Již 5 let přednáší a vede workshopy zaměřené na marketing a PR. V roce 2010 vytvořil online aplikaci Quanda. Quanda je online software, který unikátním způsobem kombinuje nástroje pro email marketing, online dotazníky a webové formuláře. Quandu dnes používají stovky zákazníků v 15 zemích světa.

Tento workshop je přesně pro vás, pokud:

  • už nějaký čas emaily posíláte a stále hledáte cesty, jak tuto oblast zlepšit a zefektivnit.
  • nejste spokojeni s úrovní otevíratelnosti vašich emailů.
  • chce celkově zvýšit efektivitu vašeho email marketingu.

Tento workshop není pro vás, pokud:

  • jste spokojeni, jakých výsledků dosahujete.
  • v této oblasti není nic, co byste potřebovali zlepšit.
  • neřešíte výsledky kampaní a jejich efektivitu

Jak vám tato workshop pomůže lépe využít čas a peníze, které máte k dispozici?

Na tomto workshopu se naučíte, jak dostat z vašich kampaní více za stejný čas a námahu, kterou tomu věnujete dnes. Budete si více jistí tím, co konkrétně udělat a jak lepších výsledků dosáhnout.

Co si z workshopu odnesete:

  • konkrétní návody a kroky, co pro zlepšení otevíratelnosti dělat.
  • výsledky našeho průzkumu otevíratelnosti emailů realizovaném na 21,5 mil. odeslaných emailů napříč různými obory podnikání.
  • kontrolní list, jak vše krok po kroku zavést do praxe.
  • inspiraci a mnoho praktický tipů pro zlepšení vašeho email marketingu.

Co říkali účastníci předcházejících akcí?

"Oceňuji profesionalitu pana Spáčila ve všech směrech – obsah, odpovědi na dotazy, timing. Užitečné a inspirativní informace."
Mária Kružíková; Postavdelingen, s.r.o.

"Vyčerpávající informace k e-mailingu, srozumitelné, zábavné. Super!"
Eva Šárová; PFK Group a.s.

"Skvělá přednáška s řadou konkrétních informací, tipů,…Perfektní přehled o problematice doslova od A do Z…"
Michal Smola; Media Consult s.r.o.

"Stručný a jasný návod jak s tímto odvětvím marketingu pracovat. Zajímavé informace a návody, konkrétní příklady."
Ing. Petr Zemene; NAVEL, spol. s r.o.

"Zajímavá a zábavná přednáška s tipy a triky, některé určitě využiji."
Klára Heřmánková; Jaroslav Sadílek – OP Prádlo

"OK, charismatický přednášející, vše přehledně a jasně, konkrétní příklady a zkušenosti."
Ivana Hlinková; Energy Centre České Budějovice

"1, vynikající lektor"
Lenka Vohradníková; JHK

"Skvělé, profesionální, konkrétní. 1***"
Blanka Beníšková; EDYCO PROSPERITY s.r.o.

"Skvělá přednáška, zajímavá, výborný lektor a zajímavý přednes a nadšení lektora."
Lenka Urbanová; Šíp, Kadlec, Paikrová s.r.o., advokátní kancelář

Načerpejte inspiraci, nápady a praktické zkušenosti v oblasti email marketingu. Ušetřete si nekonečné hodiny vlastních pokusů a omylů a přihlaste se ještě dnes na tento workshop.

Kdy, kde a za kolik.

Termín, čas a místo konání:

25.06.2019, od 9:00 do 13:00, Poděbradská 206/57, 19800 Praha 9
26.06.2019, od 9:00 do 13:00, Jižní náměstí 158/20a, 61900 Brno

Speciální cena + sleva pro platící zákazníky:

Základní cena workshopu je 4 490 Kč (bez DPH) za 1 účastníka. Last minute akce - druhý účastník za polovinu! Vemte sebou kolegu a zlepšete Vaše kampaně.
(5 432,90 Kč včetně DPH. Hradí se dle Smluvních podmínek předem na základě vystavené faktury.)

Jak uplatnit slevu a speciální bonus pro platící zákazníky?

Všem platícím zákazníkům odečteme od této ceny jejich pravidelný měsíční poplatek za používání Quandy (v případě ročních licencí 1/12 ročního poplatku). Maximální sleva je ve výši ceny za workshop. Při přihlášení více účastníků z jedné firmy, může tuto slevu uplatnit pouze jeden účastník.

Přečtěte si reference i dalších účastníků

"Perfektní: přednášející = určitě se těším na konzultaci! Organizace. Občerstvení. První dojem: zase si někdo dělá reklamu!"
Romana Hulíková; KERAMIKA RH s.r.o.

"Paráda!"
Eva Hrychová; Mondi Bupak s.r.o.

"Výborná přednáška, mnoho doporučení a tipů."
Bc. Daniel Medek; BRIKLIS, spol. s r.o.

"Přínosné! Příjemné! Rádi přijdem znovu!"
Daniel Vacek; BRIKLIS, spol. s r.o.

"Dostatečně obsáhlý. Zajímavé vystoupení přednášejícího. Inspirující."
Vlaďka Nousková; Atex Planá s.r.o.

"Velmi pěkně a zajímavě zpracované téma. Určitě nám přineslo spoustu nových možností, jak zpracovat e-mail. Děkuji."
Helena Jíšová; MEDIA CONSULT s.r.o.

"Vše bylo srozumitelné a úžasně vysvětlené."
Bohuslava Kleisznerová; Gymnázium, Střední odborná škola ekonomická a Střední odborné učiliště, Kaplice, Pohorská 86

"Přínosná přednáška. Přednášející pan Ing. Spáčil mluvil zajímavě, jeho přednáška mne bavila. Zjistila jsem vše, co jsem k marketingu potřebovala ještě zjistit."
Marie Suchá; Kámen a písek spol. s r.o.

"Velmi přínosná přednáška. Mnoho inspirace pro implementaci do stávajícího systému."
Ing. Petr Fiebiger; Corax spol. s r.o.

„Líbilo se mi, že do prezentace byly zapojeny tipy z praxe a užitečné poznámky. Příjemný projev pana Spáčila.“
Lucie Bieliková, MADEL CZ, spol. s r.o.

„Přednášku hodnotím jako velmi přínosnou. Pana Spáčila považuji za skutečného odborníka v oblasti marketingu a velice si cením toho, že vždy poskytne informace, které se jinde nedozvím. Tak tomu bylo i dnes. Navíc má přednáška velice příjemný spád a je výborně připravená po všech stránkách.“
Jan Knettig, K-net Technical International Group, s.r.o.

„Vaše přednášky jsou pro mě vždy inspirativní, a tak tomu bylo i dnes a odcházím s několika novými nápady a těším se, až je zavedeme do praxe.“
Michal Král, Print Partners s.r.o.

"Upevnění a doplnění informací o e-mail marketingu."
Markéta Šmídová; ELVL s.r.o.

"Přínosné."
Petr Holba; METROPOL, spol. s r.o.

"Pozitivní, inspirativní."
Kateřina Galová; DENTAL-TRADING s.r.o.