Odborné přednášky LIVE

Jak nastartovat e-mail marketing v malé a střední firmě

Mezi naše zákazníky dnes patří stovky firem. Nejedná se jen o velké společnosti s marketingovými týmy, našimi zákazníky jsou i malé a střední firmy, ve kterých byste specialistu na online marketing hledali jen těžko. A přesto i tyto malé firmy bez marketingových týmů dosahují v této oblasti zajímavých výsledků. Jak to dělají?

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Praha, 21.05.2019

Čím menší tým máte, tím chytřeji a efektivněji je potřeba nakládat s tím, co máte k dispozici. E-mail marketing se dá dělat efektivně, automatizovaně a bez vynakládání obrovského úsilí, které si mohou dovolit jen velké firmy. Aby fungoval, je potřeba znát úspěšné akce a to, co funguje.

V tuto chvíli máte dvě možnosti. Pustit se do toho sami a sami si najít cestu, která funguje. Viděl jsem to mnohokrát a určitě to může fungovat i vám. Nebo můžete místo vlastního experimentování přijít na tento workshop a získat mnoho tipů a inspirace, jak začít rovnou správně a vyvarovat se nějčastějším chybám, které se v této oblasti dělají.

Během čtyř hodin se s vámi podělím o praktické zkušenosti, které jsem získal za posledních sedm let jako autor softwaru pro e-mail marketing, konzultant, lektor a kouč. Měl jsem možnost vidět mnoho úspěšných kampaní. Měl jsem ale možnost vidět také mnoho kampaní, které místo zvýšení prodeje přinesly problémy a stížnosti na Úřadu pro ochranu osobních údajů. Viděl jsem firmy, které čekají na programování e-mailů a vytváření jejich obsahu i několik týdnů. Viděl jsem firmy, které raději nic neposílají, protože řešení a nástroje, které používají, jsou extrémně komplikované.

E-mail marketing není komplikovaný technický obor, který je jen pro online specialisty. Využívat ho může každý. Při znalosti správných postupů a s využitím správných nástrojů se z e-mail marketingu stane hra, která vás bude bavit a pomůže vám vydělat peníze.

Odeslat hromadu e-mailů může každý. To ale není to, o čem mluvíme. Mluvíme o efektivním získávání nových kontaktů, budování vztahu a chytrém prodeji. To vše pomocí nástrojů, které udělají mnoho práce za vás. Nebudeme předstírat, že udělají vše. Bez vás to nepůjde. Mohou vám ale pomoci udělat vše rychleji a efektivněji. 

Přijďte přednášku a naučte se:

  • jak správně připravit hezké responzivní hromadné e-maily s využitím automatizace a personalizace. A jak to vše zvládnout samostatně, bez programátorů a dalších IT specialistů;
  • jak vytvořit automatické e-maily, které se budou samy odesílat správným lidem ve správný čas;
  • jak efektivně získávat nové kontakty z webu;
  • jak získat správné informace od vašich zákazníků, které vám pomohou se lépe odlišit a vymezit vůči konkurenci;
  • jak se vyhnout nejčastějším chybám, které lidé v souvislosti s e-mail marketingem dělají;
  • jak to vše zvládnout, dokonce i když jste sami nebo v malém týmu.

Tato přednáška je přesně pro vás, pokud:

  • chcete e-mail marketing ve vaší firmě právě rozběhnout;
  • stále hledáte způsoby, jak efektivněji komunikovat se svými zákazníky a podpořit prodej;
  • e-mail marketing už využíváte, ale cítíte, že to chce nový impulz nebo změnu;
  • hledáte inspiraci a tipy, jak váš marketing celkově oživit a nakopnout.

Tato přednáška není pro vás, pokud:

  • jste s tím, jak váš e-mail marketing funguje, spokojeni a nechcete nic měnit ani vylepšovat;
  • nepotřebujete nové kontakty ani zvýšit prodej;
  • jste v této oblasti profesionál a nic nového vás již nemůže překvapit.

Jak vám tato přednáška pomůže ušetřit desítky tisíc korun?

Digitální agentury si dnes účtují tisíce korun za tvorbu obsahu, přípravu strategie a odeslání e-mailových kampaní za vás. Navíc často bez přesné kontroly samotných zadavatelů, kteří tomu jednoduše nerozumí a spoléhají na to, že když to agentura doporučila a zrealizovala, bude to fungovat. Pokud to tak je, je to skvělé. Pokud to tak ale není, často se to svede na nesprávné zadání nebo špatné podklady a Černý Petr zůstane v ruce zase vám. Tato odborná přednáška vám pomůže více porozumět této oblasti, rozlišovat, co a jak a proč funguje. A ať už po něm budete s realizací pokračovat sami, nebo ji někomu svěříte, budete vědět, jak přesně postupovat.

Co si z přednášky odnesete:

  • doporučení, jak tvořit efektivní a dobře vypadající responzivní personalizované hromadné e-maily;
  • praktický návod, jak postupovat při získávání nových kontaktů z vašeho webu;
  • návrh konkrétních automatizací, které vám ušetří spoustu práce a času. Co bude potřeba, uděláte jen jednou a používat to budete možná i celé roky;
  • praktický postup, jak pomocí průzkumu odlišit svou firmu nebo produkty a zjednodušit si prodej;
  • doporučení, tipy a praktické zkušenosti, které jsme nasbírali během posledních sedmi let intenzivním vývojem a testováním e-mailů.
  • to vše shrnuto v praktickém A - Z průvodci

CO ŘÍKALI ÚČASTNÍCI PŘEDNÁŠKY NA JEJÍM KONCI?

„Líbilo se mi, že do prezentace byly zapojeny tipy z praxe a užitečné poznámky. Příjemný projev pana Spáčila.“
Lucie Bieliková, MADEL CZ, spol. s r.o.

„Přednášku hodnotím jako velmi přínosnou. Pana Spáčila považuji za skutečného odborníka v oblasti marketingu a velice si cením toho, že vždy poskytne informace, které se jinde nedozvím. Tak tomu bylo i dnes. Navíc má přednáška velice příjemný spád a je výborně připravená po všech stránkách.“
Jan Knettig, K-net Technical International Group, s.r.o.

„Vaše přednášky jsou pro mě vždy inspirativní, a tak tomu bylo i dnes a odcházím s několika novými nápady a těším se, až je zavedeme do praxe.“
Michal Král, Print Partners s.r.o.

Načerpejte inspiraci, nápady a praktické zkušenosti v oblasti e-mail marketingu. Ušetřete si nekonečné hodiny vlastních pokusů a omylů a přihlaste se ještě dnes na tuto přednášku.

KDY, KDE A ZA KOLIK?

Termín:
21.05.2019, od 9:30 do 13:00

Místo konání přednášky:
Poděbradská 206/57, 19800 Praha 9

Cena:
500 Kč (včetně DPH, hradí se předem na základě vystavené faktury)

O LEKTOROVI

Jan SpáčilJan Spáčil je marketingovým specialistou, lektorem a koučem s více než 15 letou praxí. Jeho workshopy a přednáškami prošlo za poslední 2 roky více než 500 účastníků. Podílel se na marketingových strategiích pro společnosti jako je Czech Computer, Performia, Delfín travel nebo Lightway. Již 5 let přednáší a vede workshopy zaměřené na marketing a PR. V roce 2010 vytvořil online aplikaci Quanda. Quanda je online software, který unikátním způsobem kombinuje nástroje pro e-mail marketing, online dotazníky a webové formuláře. Quandu dnes používají stovky zákazníků v 15 zemích světa.