Individuální & na míru

Master Class

Efektivní koučink zaměřený na výsledky.
Honza a Eva

Proč zvolit Master Class?

Master Class je praxí ověřený postup, který vás rychle dostane do stavu, do kterého byste se sami dostávali roky. Cílem tohoto programu je naučit vás správně používat nástroje Quandy a pomocí nich dosahovat požadovaných výsledků. Zpět

Když jste na to sami...

  • Check icon
    Bývá obtížné stanovit, kde začít a jak postupovat.
  • Check icon
    Jdete cestou pokusu a omylu.
  • Check icon
    Učíte se z vlastních chyb.
  • Check icon
    Na úspěšné akce si musíte přijít sami.
  • Check icon
    Trvá to dlouho.
  • Check icon
    Můžete ztratit motivaci věci dotáhnout do konce.
Běžná praxe

Když jste v programu...

  • Check icon
    Stanovíme si plán a jasné kroky, jak budeme postupovat.
  • Check icon
    Máte nás vždy po ruce, když si nevíte rady.
  • Check icon
    Aktivně vám pomáháme dotáhnout věci do konce.
  • Check icon
    Podělíme se s vámi o naše zkušenosti.
  • Check icon
    Nejste na to sami.
  • Check icon
    Společně jdeme rychle k cíli.
Naše řešení
PŘÍBĚH FIRMY DATASCAN

Téměř okamžitý nárůst zájmu o naše produkty a služby

Hlavní problémy

Před absolvováním Master Class jsme se potýkali s nedostatky v e-mailové marketingové strategii. Naše databáze kontaktů byla v podstatě jen dlouhým, netříděným seznamem e-mailových adres bez jakékoliv segmentace či kategorizace. To nás vedlo k neefektivnímu přístupu, v němž každý kontakt v databázi dostával naprosto totožný obsah bez ohledu na jeho zájmy či obor podnikání.

Jaké to mělo důsledky
  • Icon check
    Nízká otevíratelnost e-mailů.
  • Icon check
    Minimum prokliků a konverzí z rozeslaných kampaní.
  • Icon check
    Rostoucí počet odhlášení z odběru newsletteru.
Ing. Jana Fillová
"Koučink věnovaný efektivnímu e-mail marketingu a segmentaci databáze představoval přesně to řešení, které jsme potřebovali. Zaznamenali jsme větší zájem o produkty a služby a došlo ke zvýšení poptávky po těchto produktech."
Ing. Jana Fillová
Marketing Manager, Datascan, s.r.o.
Naše řešení

Koučink věnovaný efektivnímu e-mail marketingu a segmentaci databáze představoval přesně to řešení, které jsme potřebovali. Master Class byl od samého začátku dobře strukturovaný a profesionálně vedený a celý proces probíhal v logických, na sebe navazujících krocích.

Jak to probíhalo
  • Icon check

    Prvním a zásadním úkolem byla segmentace databáze pomocí štítkování, tedy ke každému kontaktu v naší rozsáhlé databázi přidělit relevantní štítky dle konkrétního oboru podnikání, zájmů a předchozích interakcí. Tato fáze byla nepochybně nejnáročnější - byla zdlouhavá, monotónní a vyžadovala značnou dávku trpělivosti. Přesto jsme si uvědomovali, že bez tohoto základního kroku by další postup neměl smysl.

  • Icon check

    Paralelně s kategorizací databáze jsme se věnovali tvorbě různých e-mailových seriálů, které byly již od začátku navrženy pro konkrétní segmenty našich kontaktů. Tento kreativní proces byl výrazně zábavnější a poskytl možnost skutečně se zamyslet nad tím, co naše různé skupiny klientů potřebují a očekávají.

  • Icon check

    Věnovali jsme se také vytváření formulářů na přistávací stránky z jednotlivých e-mailových kampaní.

Jaké to přineslo výsledky
  • Icon check

    Došlo ke zvýšení míry otevíratelnosti e-mailů, čímž si ověřujeme, že příjemci dostávají obsah, který je pro ně skutečně relevantní.

  • Icon check

    Došlo také k nárůstu prokliků na webové stránky, příjemci se tedy více zajímají o obsah našich e-mailů, ale také mnohem častěji klikají na odkazy v e-mailech. Zaznamenali jsme i větší zájem o produkty a služby prezentované v e-mailech, neboť došlo ke zvýšení poptávky po těchto produktech.

  • Icon check

    Počet odhlášení z newsletterů klesl téměř na minimum.

 

Jak probíhá Master Class

Pravidelné schůzky v průběhu až 8 týdnů v rámci kterých se společně zaměříme na klíčové oblasti práce s kontakty, e-mailovými kampaněmi a dotazníky. Zpět

1. část

Práce s Kontakty

  • Check icon
    Pomůžeme vám správně rozdělit vaše kontakty do skupin.
  • Check icon
    Ukážeme vám, jak hromadně aktualizovat a doplňovat kontakty.
  • Check icon
    Společně navrhneme vhodný komunikační plán podle jednotlivých skupin kontaktů.
  • Check icon
    Nastavíme automatizace pro tvorbu oslovení, určování pohlaví a datumu svátku.
  • Check icon
    Ukážeme si, jak pracovat s automatickou segmentací kontaktů podle otevíratelnosti.

2. část

Získávání nových kontaktů

  • Check icon
    Projdeme stránky vašeho webu a najdeme ty nejlepší pro získávání nových kontaktů.
  • Check icon
    Společně navrhneme postup a způsob, jak získávat nové kontakty.
  • Check icon
    Projdeme tvorbu formulářů a způsob, jak je umístit na vaše webové stránky.
  • Check icon
    Naplánujeme další pravidelnou komunikaci s nově získanými kontakty.
  • Check icon
    Nastavíme automatické e-maily, notifikace a segmentaci kontaktů získaných z formulářů.

3. část

E-mailové kampaně

  • Check icon
    Společně připravíme plán komunikace dle jednotlivých skupin kontaktů.
  • Check icon
    Projdeme tvorbu e-mailů a práci s šablonami.
  • Check icon
    Podíváme se, kde je vhodné využít e-mailových seriálů.
  • Check icon
    Ukážeme si, k čemu slouží a jak se používají transakční e-maily.
  • Check icon
    Projdeme statistiky e-mailových kampaní a ukážeme si, jak s nimi dál pracovat.

4. část

Zpětná vazba a práce s dotazníky

  • Check icon
    Určíme, kde a kdy získávat zpětnou vazbu a hodnocení od vašich zákazníků.
  • Check icon
    Připravíme otázky, sestavíme dotazníky a definujeme všechny navazující akce.
  • Check icon
    Nastavíme automatické odeslání pozvánek do průzkumů spokojenosti.
  • Check icon
    Nastavíme další automatické akce v návaznosti na odpovědi v dotaznících.
  • Check icon
    Podíváme se, jak vytvořit a spravovat šablony dotazníků.
NAPIŠTE NÁM

Řekneme vám víceZpět

Pokud se chcete dozvědět o Master Class více, máte dotazy nebo se chcete ujistit, jak budeme společně postupovat, dejte nám vědět.

  • Check icon
    Najdeme společný termín a čas, který vám bude vyhovovat.
  • Check icon
    Spojíme se telefonicky nebo online.
  • Check icon
    Společně si k programu řekneme více a zodpovíme vaše dotazy.
Honza
Jan Spáčil
Vývoj aplikace
Eva
Eva Jordánová
Obchodní ředitelka