Gabriela Ciklová

Personální manažerka

"Převést všechny papírové dotazníky do elektronické podoby, aniž by lidský faktor nebyl chybový, zabralo neskutečného času. Díky náhodně mám nyní v ruce mnohem efektivnější nástroj, Quandu."

 

Představte nám vaši firmu, prosím.

Firma DITON s.r.o. platí za předního hráče v odvětví výroby venkovní a zahradní architektury z betonu. Prvenství nám patří jednak díky širokému portfoliu výrobků a současně nejširší distribuční síť po ČR.

Společnosti DITON s.r.o. je úspěšná česká firma, působící na trhu od r. 1999. V aktuálním čase jsme postaveni na 350 zaměstnancích a ty máme rozmístěné do 7 poboček v ČR. Kromě výrobních závodů (Otnice - okr. Vyškov, Přerov, Paskov - okr. Frýdek-Místek, Střítež – Vysočina a Čeperka - okr. Pardubice) disponujeme expedičním skladem v Praze Uhříněvsi, aby za námi pražský zákazník nemusel jezdit na Vysočinu nebo do Východních Čech. Centrála naší firmy je v Jihlavě, kde to celé před mnoha lety vypuklo.

Není tomu tak dávno, kdy jsme v rámci akvizice na Slovensku získali, kromě obchodního zastoupení, které je u našich sousedů aktivní již několik let, také možnost vyrábět, A tak se od jara 2022 můžeme pochlubit prvním výrobním závodem v zahraničí, konkrétně jde o výrobní závod Malženice (okres Trnava). Suma sumárum, dohromady 8 poboček, z toho 7 v Čechách a 1 na Slovensku.

 

Jak jste se o Quandě dozvěděla? 

Informace o Quandě jsem získala na školení u obchodního partnera, víceméně náhodou, když jsme si s ostatními účastníky z oboru HR o přestávkách vyměňovali zkušenosti.

 

Proč jste se rozhodli začít používat Quandu a jak dlouho s ní pracujete?

S Qandou pracuji od začátku roku 2019, stejně tak dlouho ji využívá naše firma. 

Ještě předtím, než jsem se o Quandě dozvěděla a začala používat možnosti, které nabízí, tak na samotném začátku byla myšlenka provést průzkum spokojenosti zaměstnanců. Nicméně dvě třetiny našich zaměstnanců nemá k dispozici firemní e-mail (kolegové z výroby). V té chvíli jediná a současně nejrychlejší možnost, jak průzkum udělat, byl papírový dotazník. Vše jsme zrealizovali dle plánu, ale to podstatné nastalo v okamžiku zpracování těchto dotazníku, protože bez zpětné vazby (vedení i zaměstnancům) nemá průzkum žádný smysl.

Nebudu rozepisovat, kolik neskutečného času zabralo všechny papírové dotazníky převést do elektronické podoby, aniž by lidský faktor nebyl chybový (což bohužel nelze nikdy vyloučit). Nicméně výstup byl, ale já osobně jsem si odnesla pocit, že nic podobného už nechci absolvovat a je tedy nutné najít jiný způsob.

Po několik měsících, kdy nastala vhodná doba na zopakování průzkumu spokojenosti, jsem na školení, víceméně náhodou, narazila na Quandu. Stačilo nám několik telefonátů, slovo dalo slovo a já měla v ruce mnohem efektivnější nástroj. 

 

Co Vás na Quandě zaujalo? 

Uživatelsky příjemné prostředí, intuitivní, a tedy rychlá příprava i zpracování výsledků. Poměr cena a výkon byl pro mě velmi slušný.

 

Jak aplikaci využíváte?

Kromě rychlé a jednoduché přípravy dotazníku jsem měla možnost vytvořit několik mutací, což bylo velmi žádoucí. Pravda, dotazníky z výroby jsme opět měli v tištěné podobě, ale jejich zpracování bylo výrazně jednodušší a výsledky přesnější.

Všechny dotazníky jsem si v systému Quanda nejen vytvořila, ale především jsem si zde zpracovala cenné výsledky. V blízké budoucnosti jsme jiné dotazníky použili i pro lokální průzkum u našich zákazníků.

 

Pociťujete, že je aplikace efektivní a šetří Váš čas?

Rozhodně ano.

 

Využíváte naši technickou podporu a jste s ní spokojena?

Zpočátku velmi aktivně, nyní už se orientuji. Oceňuji nekonečně trpělivý přístup.

 

Doporučila byste Quandu dalším firmám?

Nemám možnost srovnání, nicméně pokud by některá firma pracovala s papírem podobně jako my, ráda dotazníky Quanda doporučím.

 

 

Gabriela Ciklová
DITON s.r.o.