Případová studie
DOMY D.N.E.S.

Automatická kvalifikace leadů

DOMY D.N.E.S. mají díky Quandě zautomatizovanou komunikaci s potenciálními zákazníky.
DOMY D.N.E.S. a Quanda
Tesař
"Snažíme se, aby domy sloužily našim klientům celý život a vytvořily příjemné prostředí pro ně i jejich děti. Naším mottem je VÁŠ NOVÝ DOMOV"
Tomáš Tesař
jednatel společnosti DOMY D.N.E.S.

Představení společnosti

Společnost DOMY D.N.E.S. byla založena v roce 2005 a působí na českém trhu dřevostaveb již 17 let. Kanceláře, sklad a výroba jsou umístěny v průmyslové zóně v Třebíči.

  • Check icon
    25 zaměstnanců.
  • Check icon
    Zrealizovala již více než 300 rodinných domů po celé ČR.
  • Check icon
    Firma je členem Asociace dodavatelů montovaných domů a držitelem certifikátu Dokument národní kvality pro rok 2022.
První cena
DOMY D.N.E.S. je přední výrobce a dodavatel dřevostaveb v České republice.
DOMY D.N.E.S.
DOMY D.N.E.S.
DOMY D.N.E.S.
DOMY D.N.E.S.
DOMY D.N.E.S.

Výsledky za prvních 7 měsíců

Návštěvnost webu
Návštěvnost webu
55 100
Konverze do formulářů
Konverze do formulářů
7,5 %
Počet leadů do email seriálu
Leady do e-mailového seriálu
> 4 000
Celkem odeslaných emailů
Celkem odeslaných e-mailů
> 14 500
Průměrná doručitelnost
Doručeno e-mailů
99,7 %
Průměrná otevíratelnost
Otevřeno e-mailů
39,9 %
Prokliky celkem
Prokliky celkem
6,6 %
Odeslaných poptávek
Odeslaných poptávek
41

Jak to bylo na začátku

Aby měla firma přehled o svých projektech a pravidelně komunikovala s klienty, potřebovala zavést efektivní systémy a nástroje, které by celý pracovní proces zpřehlednily, zautomatizovaly a přinesly časovou úsporu.

Hlavní problémy:

  • Icon link
    Web, RAYNET CRM a Quanda nebyly propojeny. Každá aplikace fungovala samostatně.
  • Check icon
    Chyběla pravidelná komunikace s kontakty získanými z kontaktního formuláře s cílem zvýšit jejich zájem o dřevostavby a spolupráci s námi.
  • Check icon
    Využívání telefonistek ke komunikaci s potenciálními zákazníky nějakou dobu fungovalo, ale neosvědčilo se.

Hlavní požadavky:

  • Check icon
    Plně automatizovat komunikaci s potenciálními zákazníky získanými z kontaktního formuláře z webu.
  • Check icon
    Propojit web, RAYNET CRM a Quandu.
  • Check icon
    Pravidelnou komunikací na potenciální zákazníky zvýšit jejich povědomí o dřevostavbách a díky tomu získat více kvalitních poptávek.
Jiří Pečenka
Odesílání e-mailového seriálu a newsletterů před zavedením Quandy a RAYNETU nebylo ve své podstatě žádné. Potřebovali jsme vyřešit kompletní nastavení procesu oslovení a následné práce s potenciálními zákazníky.“
Jiří Pečenka
ředitel společnosti
Quanda
Jak to bylo před zavedením RAYNET CRM a Quandy?

Nové kontakty jsme získávali prostřednictvím kontaktního formuláře umístěného na webu. Upozornění na vyplněný formulář bylo odesláno na e-mail člověku, který měl tuto komunikaci v naší firmě na starosti. Tento člověk pak dál s kontaktem pracoval.

Nějakou dobu pak požadavky vyřizoval telefonictky, ale tento model se neosvědčil.

E-mailové adresy získané z formulářů se evidovaly v Excelu, ale dále se s nimi nijak nepracovalo. Chyběla kontrola nad tím, zda a komu jsou e-maily odesílány.

Časem firma začla používat RAYNET CRM, pak i aplikaci Quanda. Tu však zpočátku využívala pouze k zasílání hromadných newsletterů bez toho, aby kampaně někdo vyhodnocoval – sledoval otevíratelnost, prokliky apod. Cílem byla pouze osvěta o dřevostavbách, případně pozvání na veletrhy a podobné akce.

Jan Spáčil
„Společně jsme prošli všechny požadavky a definovali jednotlivé kroky automatizace. Součástí bylo také ověření dostupnosti všech potřebných informací a dat."
Jan Spáčil
CEO Quanda International s.r.o.

Co bylo potřeba vyřešit

V rámci propojení webových stránek, RAYNET CRM a Quandy bylo potřeba realizovat dva scénáře.

1.
Automatický import leadů z RAYNET CRM do Quandy a postupné odeslání šesti e-mailů

Vždy, když v RAYNET CRM vznikne nový lead nebo dojde k úpravě leadu, který již v CRM existuje, proběhne automatický import tohoto leadu do Quandy včetně navázaných štítků.

Při importu do Quandy bude kontaktu navíc přidán štítek „Mailový seriál“. To zařadí kontakt do připraveného e-mailového seriálu, ve kterém bude postupně, v pravidelném intervalu 21 dnů, dostávat automaticky e-mail č. 1 až e-mail č. 6.

2.
Odesílání notifikací v případě prokliku

Každý odeslaný e-mail obsahuje tlačítko s textem „Zanechat vzkaz“. Když příjemce e-mailu na toto tlačítko klikne, dojde k odeslání e-mailové notifikace obchodnímu oddělení s informací o tom, kdo a v jaké kampani klikl.

Zároveň se tento proklik zapíše do příslušného leadu do vytvořených volitelných polí v RAYNET CRM.

Odesílání notifikací z Quanda do Raynet CRM

Automatizovaná kvalifikace leadu v praxi

Automazitace krok 1
1
Potenciální zákazník přichází na www.domydnes.cz a vyplňuje formulář.
Automazitace krok 1
Automazitace krok 2
2
Údaje z kontaktního formuláře se založí jako nový lead do RAYNET CRM.
Automazitace krok 2
Automazitace krok 3
3
Nový lead vytvořený v RAYNET CRM se okamžitě založí jako kontakt do Quandy.
Automazitace krok 3
Automazitace krok 4
4
Po založení kontaktu se tento e-mail okamžitě zařadí do prvního dílu 6dílného seriálu.
Automazitace krok 4
Automazitace krok 5
5
Informace o prokliku v e-mailu se zapíše do RAYNET CRM.
Automazitace krok 5
Automazitace krok 6
6
Tlačítko v e-mailu vede potenciálního zákazníka na poptávkový formulář na www.domydnes.cz.
Automazitace krok 6
Máte nápad?

Co to firmě přineslo

Plnou automatizaci procesu. Od získání kontaktu z kontaktního formuláře na webu, zápis tohoto kontaktu do RAYNET CRM, jeho přenos do Quandy po postupné zasílání 6dílného e-mailového seriálu.

  • Check icon
    Identifikaci nového potenciálního zákazníka díky evidenci prokliků z e-mailového seriálu.
  • Check icon
    Méně práce spojené s manuálním zasílám e-mailů. Nižší chybovost a přesnější komunikaci ve správnou chvíli.
  • Check icon
    Detailní přehled o odesílání a doručování e-mailů.
  • Check icon
    Přehledné statistiky s přesnými informacemi o tom, kdy, kde a co se událo v e-mailové komunikaci, kolik lidí e-mail otevřelo, přečetlo, kolik se jich odhlásilo…
  • Check icon
    Plnou kontrolu nad e-mailingem z firmy směrem ven.
  • Check icon
    Efektivní práci s potenciálními klienty.
  • Check icon
    Možnost průběžně ladit obsah a vzhled jednotlivých dílů e-mailového seriálu, kdykoli je to potřeba.

Jak spolupráci hodnotí zákazník

„Nejdůležitější je pro mě to, že e-maily odcházejí automaticky v daném čase a nastaveném pořadí. Jsou spolehlivě doručovány na dané adresy a mám podrobný a stálý přehled o tom, co se děje.“

„Celkově nám automatizace pomáhá v osvětě o dřevostavbách, oslovení klientů a vzbuzení zájmu o dřevostavbu. Automatizace neřeší vše, nadále samozřejmě používáme jednotlivé newslettery.“

„Určtě doporučuji spolupráci s Quandou, opravdu je výsledkem velká úspora času a efektivní práce s potenciálními klienty. Musím vyzdvihnout spolupráci s panem Spáčilem, která byla na velmi profesionální úrovni.“


Jiří Pečenka
Jiří Pečenka
ředitel společnosti
Jak spolupráci hodnotí zákazník
Máte nápad?

Chcete také automatizovat?

Dejte nám vědět, jaké automatizace by pomohly zefektivnit marketing a prodej ve vaší firmě.