Workshopy

Jak skokově zvýšit otevíratelnost e-mailů a zaujmout více lidí, aby si je přečetli

Úspěšnost každé e-mailové kampaně závisí na míře otevření e-mailů, které posíláte. Stalo se Vám někdy, že jste strávili dlouhé hodiny nad přípravou e-mailů, které si nakonec přečetlo mnohem méně lidí, než jste očekávali (a potřebovali)? Pokud ano, pak právě pro vás jsme připravili tento workshop.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Termín: 
Připravujeme
Místo:
?
Cena:
7 900 Kč (9 559 včetně DPH) 

Ať už posíláte své kampaně 100 nebo 5000 lidem, úspěch těchto kampaní bude přímo úměrný míře otevření odeslaných e-mailů. Zvýšení dokonce i o jednotky procent může v konečném důsledku znamenat velký rozdíl v penězích, které vyděláte.

Za posledních 10 let jsem viděl mnoho lidí, kteří se pro e-mail marketing nadchli a začali se mu věnovat. Po čase jsem ale u některých z nich pozoroval, jak tráví hodiny svého času tvorbou e-mailů, které nakonec nikdo nečte. Ve snaze zvýšit prodej posílají tisíce e-mailů, které častokrát končí jako nepřečtené v koši. Toto všechno stojí hromadu energie a času, který pak chybí někde jinde. Nadšení střídá beznaděj a ze slibné aktivity pro zvýšení příjmů se stává vyčerpávající dřina bez výsledků.

Pokud cítíte, že v tomto místě ztrácíte nejvíc, pak přijďte na tento workshop. Projdeme všechny klíčové oblasti, které otevíratelnost e-mailů ovlivňují tak, abyste je dokázali snadno použít v praxi a míru otevření vašich e-mailů skutečně ovlivnit.

Během celého dne se s vámi podělím o praktické zkušenosti, které jsem získal za posledních sedm let jako autor softwaru pro e-mail marketing, konzultant, lektor a kouč.

Při znalosti správných postupů a s využitím správných nástrojů můžete efektivitu svých kampaní výrazně ovlivnit. Z e-mail marketingu se pak stane hra, která vás bude bavit a pomůže vám vydělat peníze.

Nejde o to zmanipulovat příjemce tak, že váš e-mail otevřou za každou cenu. To je cesta jen k tomu, že ten další e-mail od vás už neotevřou. Jde o to, nastartovat takové postupy, které vám pomohou budovat s vašimi zákazníky vztah založený na důvěře.

 

Přijďte na workshop a naučte se:

  • 7 klíčových faktorů, které ovlivňují otevíratelnost e-mailů.
  • Jak se otevíratelnost e-mailů měří, co je a není "dobré".
  • 7 ověřených postupů, jak získat nové kontakty, které budou chtít číst vaše e-maily.
  • Proč je důležité rozdělit kontakty do skupin a jak s nimi pracovat.
  • Jak získat co nejvíce informací o kontaktech ve vaší databázi a jak tyto informace využít.
  • 16 způsobů, jak rozdělit vaše kontakty do skupin pro efektivní komunikaci.
  • Jak pracovat při odeslání e-mailů se dny a časem odeslání (ukážeme si přesné statistiky).
  • Jak zvýšit doručitelnost e-mailů a co ji ovlivňuje.
  • Jak snížit SPAM skóre vašich e-mailů.
  • Správné využití hlavičky e-mailu (odesílací adresa, předmět a titulek e-mailu).
  • 9 dalších faktorů, které ovlivňují otevíratelnost e-mailů a jak s nimi pracovat.

 

O lektorovi

Jan Spáčil

Jan Spáčil je marketingovým specialistou, lektorem a koučem s více než 20 letou praxí. 8 let přednáší a vede workshopy zaměřené na marketing a PR. Jeho workshopy a přednáškami prošlo stovky účastníků. Podílel se na marketingových strategiích pro společnosti jako je Czech Computer, Performia, Delfín travel nebo Lightway. Posledních několik let se věnuje automatizaci marketingových procesů, automatizaci zákaznické péče a integraci klasických informačních systémů s moderními online aplikacemi.  Od roku 2012 se podílí na vývoji marketingová aplikace pro podporu prodeje automatizaci zákaznické péče s názvem Quanda. Quandu dnes používají stovky zákazníků v 19 zemích světa.

 

Tento workshop je přesně pro vás, pokud:

  • už nějaký čas e-maily posíláte a stále hledáte cesty, jak tuto oblast zlepšit a zefektivnit.
  • nejste spokojeni s úrovní otevíratelnosti vašich e-mailů.
  • chcete celkově zvýšit efektivitu vašeho e-mail marketingu.

Tento workshop není pro vás, pokud:

  • jste spokojeni, jakých výsledků dosahujete.
  • v této oblasti není nic, co byste potřebovali zlepšit.
  • neřešíte výsledky kampaní a jejich efektivitu.

 

Jak vám tento workshop pomůže lépe využít čas a peníze, které máte k dispozici?

Na tomto workshopu se naučíte, jak dostat z vašich kampaní více za stejný čas a námahu, kterou tomu věnujete dnes. Budete si více jistí tím, co konkrétně udělat a jak lepších výsledků dosáhnout.

 

Co si z workshopu odnesete:

  • konkrétní návody a kroky, co pro zlepšení otevíratelnosti dělat.
  • výsledky našeho průzkumu otevíratelnosti e-mailů realizovaném na 21,5 mil. odeslaných e-mailů napříč různými obory podnikání.
  • kontrolní list, jak vše krok po kroku zavést do praxe.
  • inspiraci a mnoho praktický tipů pro zlepšení vašeho e-mail marketingu.

 

Co říkali účastníci předcházejících akcí?

"Oceňuji profesionalitu pana Spáčila ve všech směrech – obsah, odpovědi na dotazy, timing. Užitečné a inspirativní informace."
Mária Kružíková; Postavdelingen, s.r.o.

"Vyčerpávající informace k e-mailingu, srozumitelné, zábavné. Super!"
Eva Šárová; PFK Group a.s.

"Skvělá přednáška s řadou konkrétních informací, tipů,…Perfektní přehled o problematice doslova od A do Z…"
Michal Smola; Media Consult s.r.o.

"Stručný a jasný návod jak s tímto odvětvím marketingu pracovat. Zajímavé informace a návody, konkrétní příklady."
Ing. Petr Zemene; NAVEL, spol. s r.o.

"OK, charismatický přednášející, vše přehledně a jasně, konkrétní příklady a zkušenosti."
Ivana Hlinková; Energy Centre České Budějovice

"Skvělá přednáška, zajímavá, výborný lektor a zajímavý přednes a nadšení lektora."
Lenka Urbanová; Šíp, Kadlec, Paikrová s.r.o., advokátní kancelář

Načerpejte inspiraci, nápady a praktické zkušenosti v oblasti e-mail marketingu. Ušetřete si nekonečné hodiny vlastních pokusů a omylů a přihlaste se ještě dnes na tento workshop.

 

Cena

Základní cena workshopu je 7 900 Kč (bez DPH) za 1 účastníka.

(50% sleva na druhého a dalšího účastníka z jedné firmy.
Cena po slevě je 3 950 Kč bez DPH. Hradí se dle Smluvních podmínek předem, na základě vystavené faktury.)

 

Průběh workshopu

  • Sejdeme se několik desítek minut před začátkem. 
  • První blok bude od 9:00 h. do 11:00  h.
  • Od 11:00 h. do 11:20 h. si dáme svačinku, kávu/čaj, které budou na místě připravené.
  • Od 11:20 h. do 13:00 h. bude probíhat druhý blok workshopu.  
  • Od 13:00 h. do 14:00 h. si dáme pauzu na oběd, který vám zajistíme a přivezeme. 
  • Od 14:00 h. do 16:00 h. se pustíme do třetího bloku přednášky.
  • Od 16:00 h. do 16:30 h. prostor na závěrečné dotazy a diskuzi.

 

Přečtěte si reference i dalších účastníků

"Perfektní: přednášející = určitě se těším na konzultaci! Organizace. Občerstvení. První dojem: zase si někdo dělá reklamu!"
Romana Hulíková; KERAMIKA RH s.r.o.

"Paráda!"
Eva Hrychová; Mondi Bupak s.r.o.

"Výborná přednáška, mnoho doporučení a tipů."
Bc. Daniel Medek; BRIKLIS, spol. s r.o.

"Přínosné! Příjemné! Rádi přijdem znovu!"
Daniel Vacek; BRIKLIS, spol. s r.o.

"Dostatečně obsáhlý. Zajímavé vystoupení přednášejícího. Inspirující."
Vlaďka Nousková; Atex Planá s.r.o.

"Velmi pěkně a zajímavě zpracované téma. Určitě nám přineslo spoustu nových možností, jak zpracovat e-mail. Děkuji."
Helena Jíšová; MEDIA CONSULT s.r.o.

"Vše bylo srozumitelné a úžasně vysvětlené."
Bohuslava Kleisznerová; Gymnázium, Střední odborná škola ekonomická a Střední odborné učiliště, Kaplice, Pohorská 86

"Přínosná přednáška. Přednášející pan Ing. Spáčil mluvil zajímavě, jeho přednáška mne bavila. Zjistila jsem vše, co jsem k marketingu potřebovala ještě zjistit."
Marie Suchá; Kámen a písek spol. s r.o.

"Velmi přínosná přednáška. Mnoho inspirace pro implementaci do stávajícího systému."
Ing. Petr Fiebiger; Corax spol. s r.o.

„Líbilo se mi, že do prezentace byly zapojeny tipy z praxe a užitečné poznámky. Příjemný projev pana Spáčila.“
Lucie Bieliková, MADEL CZ, spol. s r.o.

„Přednášku hodnotím jako velmi přínosnou. Pana Spáčila považuji za skutečného odborníka v oblasti marketingu a velice si cením toho, že vždy poskytne informace, které se jinde nedozvím. Tak tomu bylo i dnes. Navíc má přednáška velice příjemný spád a je výborně připravená po všech stránkách.“
Jan Knettig, K-net Technical International Group, s.r.o.

„Vaše přednášky jsou pro mě vždy inspirativní, a tak tomu bylo i dnes a odcházím s několika novými nápady a těším se, až je zavedeme do praxe.“
Michal Král, Print Partners s.r.o.

"Upevnění a doplnění informací o e-mail marketingu."
Markéta Šmídová; ELVL s.r.o.

"Přínosné."
Petr Holba; METROPOL, spol. s r.o.

"Pozitivní, inspirativní."
Kateřina Galová; DENTAL-TRADING s.r.o.