Email marketing

Jak skokově zvýšit otevíratelnost e-mailů a zaujmout více lidí, aby si je přečetli

Úspěšnost každé e-mailové kampaně závisí na míře otevření e-mailů, které posíláte. Stalo se vám někdy, že jste strávili dlouhé hodiny nad přípravou e-mailů, které si nakonec přečetlo mnohem méně lidí, než jste očekávali? Pokud ano, pak právě pro vás jsme připravili tento kurz.

Co kurz obsahuje

  • 11 lekcí, ke kterým se můžete kdykoli v průběhu kurzu i po jeho ukončení vracet;
  • více než 2 hodiny komentovaných prezentací;
  • velké množství konkrétních tipů a příkladů aplikovatelných ihned v praxi;
  • praktický kvíz na konci každé lekce s označením správných a špatných odpovědí s komentářem;
  • výsledky unikátní analýzy téměř 22 milionů odeslaných e-mailů. Výsledky analýzy zahrnují nejlepší den a čas k odeslání e-mailů z hlediska otevíratelnosti a informace, jak počet slov předmětu e-mailu ovlivňuje jeho otevíratelnost;
  • výsledky speciálního průzkumu na téma e-mail marketing;
  • speciální materiály ke stažení: „Otevíratelnost e-mailů podle různých oborů podnikání“, „Důvody nedoručených e-mailů“, „70 konkrétních příkladů předmětů e-mailů“;
  • v závěrečné lekci podrobný „Kontrolní list“ k zavedení informací z tohoto kurzu do praxe.

V průběhu jednotlivých lekcí se dozvíte mnoho praktických tipů a doporučení, která můžete ihned použít v praxi. Každá lekce obsahuje kvíz, ve kterém si ověříte získané znalosti tak, abyste si z tohoto kurzu odnesli maximum.

"Pokaždé, když odesíláte e-maily, které si přečte méně lidí, než by mohlo, ztrácíte peníze."

 

O autorovi kurzu

Jan SpáčilJan Spáčil je marketingovým specialistou, lektorem a koučem s více než 15letou praxí. Jeho workshopy a přednáškami prošlo za poslední 2 roky více než 500 účastníků. Podílel se na marketingových strategiích pro společnosti, jako je Czech Computer, Performia, Delfín travel nebo Lightway. Již 5 let přednáší a vede workshopy zaměřené na marketing a PR. V roce 2010 vytvořil online aplikaci Quanda. Quanda je online software, který unikátním způsobem kombinuje nástroje pro e-mail marketing, online dotazníky a webové formuláře. Quandu dnes používají stovky zákazníků v 15 zemích světa.

 

Co se v kurzu naučíte

Lekce
0
„Jak studovat tento kurz“
  • Jak studovat tento online kurz?
  • Jak aktivovat přístup do další lekce?
Lekce
1
„Klíčové faktory, které ovlivňují otevíratelnost e-mailů“
  • 7 klíčových faktorů, které ovlivňují otevíratelnost e-mailů.
  • Co je to „open rate“ neboli otevíratelnost a jak se měří?
  • Co můžeme považovat za „dobré“ a co už ne?
  • Porovnání průměrné otevíratelnosti e-mailů podle oborů podnikání.
Lekce
2
„Způsob, jakým získáte e-maily, nastaví vše ostatní“
  • E-mail marketing je o vztahu.
  • 7 ověřených způsobů, jak získat e-mailové adresy.
  • Na co nezapomenout.
Lekce
3
„Jak správně rozdělit kontakty do skupin“
  • Proč je důležité rozdělit kontakty do menších skupin?
  • Jak a kdy se o vašich kontaktech dozvědět více informací?
  • 2 základní skupiny k rozdělení kontaktů.
  • 16 dalších kritérií, podle čeho rozdělit vaše kontakty do skupin.
  • Na co nezapomenout.
Lekce
4
„Kdy a v kolik zasílat e-maily“
  • Jaký je nejlepší den k odesílání e-mailů?
  • Jak je to s odesíláním e-mailů o víkendu?
  • Jaký je nejlepší čas k odesílání e-mailů?
  • Jak najít nejlepší den a čas přesně pro vás?
  • Na co nezapomenout.
Lekce
5
„Jak zvýšit doručitelnost e-mailů“
  • Co je to „Delivery rate“ (Doručitelnost) a jak se měří?
  • Co je to „Bounce rate“ (Nedoručené e-maily) a jak se měří?
  • Důvody nedoručených e-mailů.
  • Co je to „SPAM“ a jak se měří?
  • Jak se vyhnout označení e-mailů jako SPAM?
  • Jak snížit SPAM skóre e-mailů?
  • Na co nezapomenout.
Lekce
6
„Jak zvolit správnou odesílací adresu“
  • Výsledky průzkumu.
  • Důležitost odesílací adresy.
  • Jak správně zvolit odesílací adresu?
  • Na co nezapomenout.
Lekce
7
„Jak napsat atraktivní předmět e-mailu“
  • 8 způsobů, jak napsat atraktivní předmět e-mailu.
  • 6 tipů, jak předmět e-mailu ještě více vyladit.
  • 70 konkrétních příkladů předmětů e-mailů.
  • Jak počet slov v předmětu e-mailu ovlivňuje jeho otevíratelnost?
  • Na co nezapomenout.
Lekce
8
„Jak využít titulek e-mailu ke zvýšení otevíratelnosti“
  • Co je to titulek e-mailu a kde se používá?
  • 4 způsoby, jak správně napsat titulek e-mailu.
  • Na co nezapomenout.
Lekce
9
„Ostatní faktory, které ovlivňují otevíratelnost e-mailů“
  • Frekvence odesílání
  • Předchozí zkušenost
  • Personalizace
  • Důvěryhodnost
  • Design a responzivita
  • Obsah
  • Automatizace
  • Nepředvídatelnost
  • Práce s databází
Lekce
10
„Jak zavést informace z tohoto kurzu do praxe“
  • Kontrolní list k zavedení celého kurzu do praxe.

 

Co říkali účastníci předcházejících akcí?

„Oceňuji profesionalitu pana Spáčila ve všech směrech – obsah, odpovědi na dotazy, timing. Užitečné a inspirativní informace.“
Mária Kružíková, Postavdelingen s.r.o.

„Vyčerpávající informace k e-mailingu, srozumitelné, zábavné. Super!“
Eva Šárová, PFK Group a.s.

„Skvělá přednáška s řadou konkrétních informací, tipů… Perfektní přehled o problematice doslova od A do Z.“
Michal Smola, Media Consult s.r.o.

„Stručný a jasný návod, jak s tímto odvětvím marketingu pracovat. Zajímavé informace a návody, konkrétní příklady.“
Ing. Petr Zemene, NAVEL, spol. s r.o.

„Zajímavá a zábavná přednáška s tipy a triky, některé určitě využiji.“
Klára Heřmánková, Jaroslav Sadílek – OP Prádlo

„OK, charismatický přednášející, vše přehledně a jasně, konkrétní příklady a zkušenosti.“
Ivana Hlinková, ENERGY CENTRE ČESKÉ BUDĚJOVICE, z.s.

„1, vynikající lektor“
Lenka Vohradníková, JHK s.r.o.

„Skvělé, profesionální, konkrétní. 1***“
Blanka Beníšková, EDUCO PROSPERITY vzdělávání a poradenství, spol. s r.o.

„Skvělá přednáška, zajímavá, výborný lektor a zajímavý přednes a nadšení lektora.“
Lenka Urbanová, Šíp, Kadlec, Paikrová s.r.o., advokátní kancelář

 

Tento kurz je přesně pro vás, pokud:

  • pravidelně posíláte hromadné e-mailové kampaně a chcete celkově zlepšit jejich výsledky;
  • chcete zlepšit nebo zvýšit otevíratelnost vašich e-mailů;
  • stále hledáte způsoby, jak efektivněji komunikovat se svými zákazníky a podpořit prodej;
  • e-mail marketing už využíváte, ale cítíte, že to chce nový impulz nebo změnu.

 

Tento kurz není pro vás, pokud:

  • sami hromadné e-maily neposíláte a této oblasti se přímo nevěnujete;
  • jste s tím, jak funguje váš e-mail marketing, spokojeni a nechcete nic měnit ani vylepšovat;
  • nepotřebujete zlepšovat výsledky otevíratelnosti vašich kampaní;
  • jste v této oblasti profesionál a nic nového vás již nemůže překvapit;
  • si na studium tohoto kurzu nedokážete najít potřebný prostor;
  • hledáte „zázračné řešení na jeden klik“.

 

Jak vám tento kurz pomůže ušetřit desítky tisíc korun?

Specializované firmy a konzultanti si účtují i několik tisíc korun za hodinu konzultace, aby vám v této oblasti pomohli. Tento kurz obsahuje mnoho unikátních informací, které jinde nenajdete. Obsahuje také přehledný a rozsáhlý kontrolní list, jak informace z kurzu rychle aplikovat do praxe. Vše tak zvládnete sami nebo s pomocí svých kolegů ve firmě, aniž byste si museli pořizovat drahé konzultace a utratit za ně i několik desítek tisíc korun.

Navíc se můžete k jednotlivým lekcím kdykoli vracet, takže máte velmi hodnotné know-how stále po ruce. A pokud si přeci jen nebudete vědět rady, vždy se na nás můžete obrátit.

 

Co si z kurzu odnesete

  • konkrétní postup, jak samostatně aplikovat získané informace do praxe;
  • jistotu, že víte, co máte dělat a jak otevíratelnost e-mailů skutečně ovlivnit;
  • opakovaný přístup k celému kurzu pro připomenutí jednotlivých částí kdykoli, kdy to budete potřebovat;
  • certifikát o úspěšném absolvování tohoto online kurzu.

 

Přečtěte si reference i dalších účastníků

Jak zvýšit otevíratelnost e-mailů

„Perfektní: přednášející = určitě se těším na konzultaci! Organizace. Občerstvení. První dojem: zase si někdo dělá reklamu!“
Romana Hulíková, KERAMIKA RH s.r.o.

„Paráda!“
Eva Hrychová, Mondi Bupak s.r.o.

„Výborná přednáška, mnoho doporučení a tipů.“
Bc. Daniel Medek, BRIKLIS, spol. s r.o.

„Přínosné! Příjemné! Rádi přijdem znovu!“
Daniel Vacek, BRIKLIS, spol. s r.o.

„Dostatečně obsáhlý. Zajímavé vystoupení přednášejícího. Inspirující.“
Vlaďka Nousková, ATEX Planá s.r.o.

„Velmi pěkně a zajímavě zpracované téma. Určitě nám přineslo spoustu nových možností, jak zpracovat e-mail. Děkuji.“
Helena Jíšová, Media Consult s.r.o.

„Vše bylo srozumitelné a úžasně vysvětlené.“
Bohuslava Kleisznerová, Gymnázium, Střední odborná škola ekonomická a Střední odborné učiliště, Kaplice, Pohorská 86

„Přínosná přednáška. Přednášející pan Ing. Spáčil mluvil zajímavě, jeho přednáška mne bavila. Zjistila jsem vše, co jsem k marketingu potřebovala ještě zjistit.“
Marie Suchá, Kámen a písek, spol. s r.o.

„Velmi přínosná přednáška. Mnoho inspirace pro implementaci do stávajícího systému.“
Ing. Petr Fiebiger, CORAX spol. s r.o.

„Líbilo se mi, že do prezentace byly zapojeny tipy z praxe a užitečné poznámky. Příjemný projev pana Spáčila.“
Lucie Bieliková, MADEL CZ, spol. s r.o.

„Přednášku hodnotím jako velmi přínosnou. Pana Spáčila považuji za skutečného odborníka v oblasti marketingu a velice si cením toho, že vždy poskytne informace, které se jinde nedozvím. Tak tomu bylo i dnes. Navíc má přednáška velice příjemný spád a je výborně připravená po všech stránkách.“
Jan Knettig, K-net Technical International Group, s.r.o.

„Vaše přednášky jsou pro mě vždy inspirativní, a tak tomu bylo i dnes a odcházím s několika novými nápady a těším se, až je zavedeme do praxe.“
Michal Král, Print Partners s.r.o.

„Upevnění a doplnění informací o e-mail marketingu."
Markéta Šmídová, ELVL s.r.o.

„Přínosné.“
Petr Holba, METROPOL, spol. s r.o.

„Pozitivní, inspirativní.“
Kateřina Galová, DENTAL-TRADING s.r.o.