Odborné přednášky LIVE

Jak psát e-maily, které prodávají

Věděli jste, že e-mail marketing stále patří mezi online aktivity s největší návratností vložených investic? A to až 38 ku 1. Bez správně vytvořených e-mailů to však půjde jen těžko. Postup, jak toho dosáhnout není tak komplikovaný, jak se může na první pohled zdát. Přijďte na tuto odbornou přednášku a naučte se, jak snadno psát e-maily, které prodávají.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

19. 09. 2018 (9:30–13:00), Praha

Již déle jak 5 let pomáhám mnohým firmám s jejich e-mailovými kampaněmi. Stále však vidím, že i přesto, že e-mail marketing dosahuje nejvyšší návratnosti vložených investic, není zejména tvorbě samotných e-mailů věnována taková pozornost, jakou by si zasloužily.

Firmy často přehlíží různorodost příjemců svých kampaní, jejich potřeby a očekávání. I přesto, že dnes existuje velká nabídka aplikací pro vytváření a odesílání hromadných e-mailů s velmi pokročilými funkcemi, vytvořit dobrý e-mail je stále dovednost, bez které se neobejdete.

To co skutečně prodává není pokročilost systému, který na e-mail marketing používáte, ale Vaše schopnost přitáhnout pozornost, zaujmout a přivést zákazníka k objendávce nebo jinému cíli.

Přijďte na přednášku a dozvíte se:

  • 7 klíčových bodů, které rozhodují o tom, zda e-mail prodává nebo obtěžuje,
  • jak využít anatomii e-mailu ke zvýšení jeho účinnosti,
  • 6 šokujících mýtů ohledně předmětu e-mailů,
  • jak zvýšit důvěryhodnost vašich e-mailů,
  • jak získat a udržet vysokou online reputaci jako odesílatel hromadných e-mailů,
  • jak efektivně snížit SPAM skóre vašich e-mailů a zvýšit jejich doručitelnost,
  • co je to "magická 3“ a jak pomocí ní zvýšíte otevíratelnost Vašich e-mailů,
  • jak správně formulovat a kam umístit výzvu k akci a zvýšit proklikovost z vašich e-mailů
  • a mnoho dalšího.

Přednáška je nabitá příklady a praktickými informacemi, které můžete okamžitě začít používat.

Jako konzultant jsem viděl mnoho kampaní, které vypadaly velmi dobře a přesto jejich výsledky byly slabé. Viděl jsem také kampaně, které nebyly ničím zvláštní, ale prodeje z nich nás všechny překvapily.

Zjistil jsem, že to, jak kampaň vypadá, jak kreativně je vytvořen její obsah nebo předmět ještě nemusí mít pozitivní dopad na její obchodní výsledky. Pokud v kampani chybí několik málo klíčových bodů, nebude fungovat.

Dobrá zpráva je, že těchto klíčových bodů je pouze 7 a vy se s nimi můžete seznámit během jednoho dopoledne a okamžitě tak zlepšit e-maily, které posíláte.

Co říkali účastníci přednášky na jejím konci?

„Líbilo se mi, že do prezentace byly zapojeny tipy z praxe a užitečné poznámky. Příjemný projev pana Spáčila.“
Lucie Bieliková, MADEL CZ, spol. s r.o.

„Přednášku hodnotím jako velmi přínosnou. Pana Spáčila považuji za skutečného odborníka v oblasti marketingu a velice si cením toho, že vždy poskytne informace, které se jinde nedozvím. Tak tomu bylo i dnes. Navíc má přednáška velice příjemný spád a je výborně připravená po všech stránkách.“
Jan Knettig, K-net Technical International Group, s.r.o.

„Vaše přednášky jsou pro mě vždy inspirativní, a tak tomu bylo i dnes a odcházím s několika novými nápady a těším se, až je zavedeme do praxe.“
Michal Král, Print Partners s.r.o.

Ušetřete si dlouhé měsíce studia, vyhněte se pokusům a omylům a přihlaste se ještě dnes na odbornou přednášku „Jak snadno psát e-maily, které prodávají“.

KDY, KDE A ZA KOLIK?

Termín:
19. 09. 2018 (9:30–13:00)

Místo konání přednášky:

Poděbradská 206/57
198 00 Praha 9

Cena:
500 Kč (včetně DPH, hradí se předem na základě vystavené faktury)

KOMU JE PŘEDNÁŠKA URČENA?

Tato odborná přednáška je určena majitelům firem, ředitelům a marketingovým pracovníkům.

Přednáška je také určena všem, kteří s e-mail marketingem začínají, ale rozhodně má co říct i lidem, kteří mají v této oblasti zkušenosti a kteří se chtějí posunout dál.

Během jediného dopoledne získáte informace, které byste jinak studovali měsíce a museli po dlouhou dobu testovat formou pokusu a omylu.

O LEKTOROVI

Jan SpáčilJan Spáčil je marketingovým specialistou, lektorem a koučem s více než 15 letou praxí. Jeho workshopy a přednáškami prošlo za poslední 2 roky více než 500 účastníků. Podílel se na marketingových strategiích pro společnosti jako je Czech Computer, Performia, Delfín travel nebo Lightway. Již 5 let přednáší a vede workshopy zaměřené na marketing a PR. V roce 2010 vytvořil online aplikaci Quanda. Quanda je online software, který unikátním způsobem kombinuje nástroje pro e-mail marketing, online dotazníky a webové formuláře. Quandu dnes používají stovky zákazníků v 15 zemích světa.