Workshopy

Jak tvořit a používat e-mailové kampaně v Quandě jako profík

Speciální workshop pro uživatele Quandy, na kterém projdeme krok za krokem tvorbu e-mailových kampaní. Ukážeme si například, jak správně segmentovat vaše kontakty, jak tvořit úspěšné e-maily nebo jak pracovat s jednotlivými typy e-mailových kampaní.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Termín: 
připravujeme
Místo:
- - - 
Cena:
- - - 

Ať už právě s Quandou začínáte, nebo již máte něco za sebou, ale stále cítíte, že byste chtěli najít větší jistotu v tom:

  • jak přesně jednotlivé e-mailové kampaně fungují a jak se používají,
  • jak postupovat, když tvoříte e-mailové kampaně a pracujete s e-mail editorem,

pak právě pro vás jsem připravil tento workshop. Nebudeme si jen povídat. Prakticky si vše vyzkoušíte tak, abyste získali větší jistotu, jak postupovat, když se do tvorby e-mailových kampaní znova pustíte.

Během jednoho dopoledne porozumíte principům, jak postupovat, když tvoříte e-mailové kampaně a používáte e-mail editor. Získáte jistotu, že víte, co máte dělat. Z tvorby e-mailů se tak stane hra, která vás bude bavit.


Během čtyř hodin se s vámi podělím o praktické zkušenosti, které jsem získal za posledních sedm let jako autor softwaru pro e-mail marketing, konzultant, lektor a kouč.

Přijďte na workshop a naučte se:

  • jak fungují jednotlivé typy e-mailových kampaní;
  • jak používat A/B testování k vyladění předmětů e-mailů, titulků a dalšího obsahu;
  • jak si ušetřit spoustu práce s využitím e-mailové automatizace;
  • jak tvořit transakční e-maily a čím se liší od ostatních e-mailových kampaní;
  • jak zvolit správnou strukturu a formát e-mailu;
  • jak přesně funguje responzivita e-mailů;
  • jak pracovat v e-mailu s obrázky, textem a dalšími prvky;
  • jak přesně se obrázky zobrazují na počítačích nebo na mobilech;
  • jak efektivně pracovat s formátováním textu;
  • jak fungují Google fonty v e-mailech;
  • jak tvořit textové odkazy, tlačítka a odkazy do obrázků;
  • jak nastavit a využívat sledování prokliků v nástroji Google Analytics;
  • jak pracovat s odkazy na sociální sítě.

O lektorovi

Jan SpáčilJan Spáčil je marketingovým specialistou, lektorem a koučem s více než 20 letou praxí. 8 let přednáší a vede workshopy zaměřené na marketing a PR. Jeho workshopy a přednáškami prošlo stovky účastníků. Podílel se na marketingových strategiích pro společnosti jako je Czech Computer, Performia, Delfín travel nebo Lightway. Posledních několik let se věnuje automatizaci marketingových procesů, automatizaci zákaznické péče a integraci klasických informačních systémů s moderními online aplikacemi.  Od roku 2012 se podílí na vývoji marketingová aplikace pro podporu prodeje automatizaci zákaznické péče s názvem Quanda. Quandu dnes používají stovky zákazníků v 19 zemích světa.

Tento workshop je přesně pro vás, pokud:

  • s používáním Quandy právě začínáte a nechcete jít cestou pokusu a omylu;
  • chcete mít jistotu, jak jednotlivé typy e-mailových kampaní používat a dostat z nich maximum;
  • už nějaký čas e-maily posíláte, ale stále hledáte cesty, jak to zlepšit;
  • chcete přesně vědět, jak funguje e-mail editor a jeho části a jak se správně používají.

Tento workshop není pro vás, pokud:

  • e-maily sami neposíláte a ani se na to nechystáte;
  • jste s tím, jak tvoříte e-maily, spokojeni a nic dalšího nehledáte;
  • sami na workshop jít nechcete, ale někdo vás tam posílá.

Jak vám tento workshop pomůže neztrácet čas?

Čas investovaný do tohoto workshopu se vám rychle vrátí. Každou další kampaň vytvoříte rychleji a „na první pokus“. Budete mít větší jistotu, jak postupovat, když se do tvorby e-mailové kampaně pustíte. Porozumíte jednotlivým částem do hloubky, a budete tak přesně vědět, co děláte a jakých výsledků dosáhnete.

Co si z workshopu odnesete:

  • konkrétní návody a kroky, jak pracovat s jednotlivými typy e-mailových kampaní;
  • jistotu, jak správně používat e-mail editor a jeho části;
  • tipy a triky, jak tvořit úspěšné e-maily.

Usnadněte si práci s Quandou. Načerpejte inspiraci a praktické zkušenosti při tvorbě e-mailových kampaní. Ušetřete si nekonečné hodiny vlastních pokusů a omylů a přihlaste se ještě dnes na tento workshop.

 

Co říkali účastníci předcházejících akcí?

„Oceňuji profesionalitu pana Spáčila ve všech směrech – obsah, odpovědi na dotazy, timing. Užitečné a inspirativní informace.“
Mária Kružíková, Postavdelingen s.r.o.

„Vyčerpávající informace k e-mailingu, srozumitelné, zábavné. Super!“
Eva Šárová, PFK Group a.s.

„Skvělá přednáška s řadou konkrétních informací, tipů… Perfektní přehled o problematice doslova od A do Z.“
Michal Smola, Media Consult s.r.o.

„Stručný a jasný návod, jak s tímto odvětvím marketingu pracovat. Zajímavé informace a návody, konkrétní příklady.“
Ing. Petr Zemene, NAVEL, spol. s r.o.

„Zajímavá a zábavná přednáška s tipy a triky, některé určitě využiji.“
Klára Heřmánková, Jaroslav Sadílek – OP Prádlo

„OK, charismatický přednášející, vše přehledně a jasně, konkrétní příklady a zkušenosti.“
Ivana Hlinková, ENERGY CENTRE ČESKÉ BUDĚJOVICE, z.s.

„1, vynikající lektor“
Lenka Vohradníková, JHK s.r.o.

„Skvělé, profesionální, konkrétní. 1***“
Blanka Beníšková, EDUCO PROSPERITY vzdělávání a poradenství, spol. s r.o.

„Skvělá přednáška, zajímavá, výborný lektor a zajímavý přednes a nadšení lektora.“
Lenka Urbanová, Šíp, Kadlec, Paikrová s.r.o., advokátní kancelář

„Perfektní: přednášející = určitě se těším na konzultaci! Organizace. Občerstvení. První dojem: zase si někdo dělá reklamu!“

Romana Hulíková, Keramika RH s.r.o.

„Paráda!“
Eva Hrychová, Mondi Bupak s.r.o.

„Výborná přednáška, mnoho doporučení a tipů.“
Bc. Daniel Medek, BRIKLIS, spol. s r.o.

„Přínosné! Příjemné! Rádi přijdem znovu!“
Daniel Vacek, BRIKLIS, spol. s r.o.

„Dostatečně obsáhlý. Zajímavé vystoupení přednášejícího. Inspirující.“
Vlaďka Nousková, ATEX Planá s.r.o.

„Velmi pěkně a zajímavě zpracované téma. Určitě nám přineslo spoustu nových možností, jak zpracovat e-mail. Děkuji.“
Helena Jíšová, Media Consult s.r.o.

„Vše bylo srozumitelné a úžasně vysvětlené.“
Bohuslava Kleisznerová, Gymnázium, Střední odborná škola ekonomická a Střední odborné učiliště, Kaplice, Pohorská 86

„Přínosná přednáška. Přednášející pan Ing. Spáčil mluvil zajímavě, jeho přednáška mne bavila. Zjistila jsem vše, co jsem k marketingu potřebovala ještě zjistit.“
Marie Suchá, Kámen a písek, spol. s r.o.

„Velmi přínosná přednáška. Mnoho inspirace pro implementaci do stávajícího systému.“
Ing. Petr Fiebiger, CORAX spol. s r.o.

„Líbilo se mi, že do prezentace byly zapojeny tipy z praxe a užitečné poznámky. Příjemný projev pana Spáčila.“
Lucie Bieliková, MADEL CZ, spol. s r.o.

„Přednášku hodnotím jako velmi přínosnou. Pana Spáčila považuji za skutečného odborníka v oblasti marketingu a velice si cením toho, že vždy poskytne informace, které se jinde nedozvím. Tak tomu bylo i dnes. Navíc má přednáška velice příjemný spád a je výborně připravená po všech stránkách.“
Jan Knettig, K-net Technical International Group, s.r.o.

„Vaše přednášky jsou pro mě vždy inspirativní, a tak tomu bylo i dnes a odcházím s několika novými nápady a těším se, až je zavedeme do praxe.“
Michal Král, Print Partners s.r.o.

„Upevnění a doplnění informací o e-mail marketingu."
Markéta Šmídová, ELVL s.r.o.

„Přínosné.“
Petr Holba, METROPOL, spol. s r.o.

„Pozitivní, inspirativní.“
Kateřina Galová, DENTAL-TRADING s.r.o.