Jako konzultant se téměř každý den setkávám s klienty z různých oborů a branží a s mnohými z nich čas od času narážíme na problematiku efektivity e-mail marketingu. Mnoho společností má s tímto typem marketingu zkušenosti, mnozí z nich začínají nebo se začít chystají.
Často se zajímají o to:
- jaké jsou poslední trendy a novinky v e-mail marketingu;
- jak najít správnou strategii pro e-mail marketing;
- jak dosáhnout lepších výsledků a odezvy na zasílané kampaně;
- jak se vyhnout spamu, neobtěžovat, ale zaujmout a prodávat;
- jak zvýšit počet otevřených e-mailů a „přimět“ příjemce, aby si e-mail otevřel a přečetl;
- jak pravidelně získávat nové kontakty na potenciální zákazníky;
- jak s e-mail marketingem vlastně začít.
Během posledních let jsem viděl mnoho realizovaných e-mailových kampaní. Jen za poslední rok jsme z našeho systému Quanda odeslali více než 7 800 e-mailových kampaní s celkovým počtem téměř 10 000 000 odeslaných e-mailů.
Mnoho z těchto kampaní bylo velmi úspěšných, ale také jsem měl možnost vidět celou řadu chyb, které lidé při jejich vytváření dělají.
Zjistil jsem, jaké klíčové prvky obsahují úspěšné e-mailové kampaně, které fungují. Také jsme zjistili, které prvky naopak v těch méně úspěšných kampaních chyběly a které způsobují velmi nízkou odezvu a velmi slabý nebo žádný dopad na prodejní výsledky.
Sám jsem byl překvapen, jak málo a jaké drobnosti často rozhodují o tom, zda celá kampaň skončí úspěchem či neúspěchem, a to mě motivovalo k tomu, abych připravil odbornou přednášku s názvem „Jak zvýšit prodej pomocí efektivního e-mail marketingu“.
Na přednášce se dozvíte:
- jak dosáhnout vyššího procenta otevřených e-mailů;
- praktické informace, jak pomocí e-mail marketingu zvýšit prodej;
- jak dělat e-mail marketing skutečně efektivně;
- jak dosáhnout vyšších obratů a tržeb pomocí e-mail marketingu;
- jak získat více nových kontaktů zákazníků;
- jak získat více poptávek a zájemců;
- jak zvýšit návštěvnost vašich webových stránek.
Co říkali účastníci přednášky na jejím konci?
Lucie Bieliková, MADEL CZ, spol. s r.o.
„Líbilo se mi, že do prezentace byly zapojeny tipy z praxe a užitečné poznámky. Příjemný projev pana Spáčila.“
Jan Knettig, K-net Technical International Group, s.r.o.
„Přednášku hodnotím jako velmi přínosnou. Pana Spáčila považuji za skutečného odborníka v oblasti marketingu a velice si cením toho, že vždy poskytne informace, které se jinde nedozvím. Tak tomu bylo i dnes. Navíc má přednáška velice příjemný spád a je výborně připravená po všech stránkách.“
Michal Král, Print Partners s.r.o.
„Vaše přednášky jsou pro mě vždy inspirativní, a tak tomu bylo i dnes a odcházím s několika novými nápady a těším se, až je zavedeme do praxe.“
Ušetřete si dlouhé měsíce studia, vyhněte se pokusům a omylům a přihlaste se ještě dnes na odbornou přednášku „Jak zvýšit prodej pomocí efektivního e-mail marketingu“.
Kdy, kde a za kolik?
Termín:
připravujeme
Místo konání přednášky:
připravujeme
Cena:
500 Kč (včetně DPH, hradí se předem na základě vystavené faktury)
Komu je přednáška určena?
Tato odborná přednáška je určena majitelům firem, ředitelům a marketingovým pracovníkům. Přednáška je také určena všem, kteří s e-mail marketingem začínají, ale rozhodně má co říct i lidem, kteří mají v této oblasti zkušenosti a kteří se chtějí posunout dál. Během jediného dopoledne získáte informace, které byste jinak studovali měsíce a museli po dlouhou dobu testovat formou pokusu a omylu.
Na přednášce se dále dozvíte:
- jak sestavit účinnou e-mail marketingovou strategii;
- jak efektivně zjistit, jak a o čem se svými potenciálními a stávajícími zákazníky komunikovat, aby se na vaše e-maily těšili, četli je a reagovali na ně;
- jak získávat opakovaně kontakty na potenciální zákazníky a rychle zvětšit svou databázi kontaktů;
- jak využít marketingovou automatizaci ke zvýšení vašeho prodeje;
- jak to vše zvládnout, aby vám to nezabralo příliš mnoho času a mohli jste začít i přesto, že možná máte v tuto chvíli jen malou databázi kontaktů.
O LEKTOROVI
Jan Spáčil je marketingovým specialistou, lektorem a koučem s více než 15 letou praxí. Jeho workshopy a přednáškami prošlo za poslední 2 roky více než 500 účastníků. Podílel se na marketingových strategiích pro společnosti jako je Czech Computer, Performia, Delfín travel nebo Lightway. Již 5 let přednáší a vede workshopy zaměřené na marketing a PR. V roce 2010 vytvořil online aplikaci Quanda. Quanda je online software, který unikátním způsobem kombinuje nástroje pro e-mail marketing, online dotazníky a webové formuláře. Quandu dnes používají stovky zákazníků v 15 zemích světa.