Odborné přednášky LIVE

„Dostaňte se do hlav vašich zákazníků“ aneb „Víte skutečně, po čem vaši zákazníci touží?“

Pro rozvoj a růst vaší firmy je růst prodeje klíčový. Můžete dělat mnoho věcí, abyste zlepšili výsledky v prodeji. Zpravidla však jen některé z nich mají na jeho růst reálný vliv. Objevit, které to jsou, a vědomě je pak opakovaně používat, vypadá mnohem obtížněji, než tomu ve skutečnosti je. Přijďte na tuto přednášku a naučte se, jak efektivně získávat a využívat informace od vašich zákazníků pro expanzi vaší firmy.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Je zajímavé, jak málo firem má dnes velmi přesné informace o tom, proč jejich zákazníci kupují právě od nich, jak a podle čeho se rozhodují nebo co by je motivovalo udělat nákup rychleji a častěji. 

Porozumět potřebám a touhám zákazníků je klíčové

V této souvislosti dnes firmy stále častěji hledají cesty a způsoby, jak lépe porozumět svým zákazníkům – jejich potřebám, touhám a tomu, co ovlivňuje jejich rozhodování právě v okamžiku, kdy kupují, nebo tomu, co způsobuje jejich váhání a nákup u konkurence.

Určitě byste rádi naslouchali „vnitřní“ konverzaci, která probíhá v hlavách vašich zákazníků v okamžiku, kdy navštíví vaše webové stránky, e-shop nebo kamennou prodejnu. Představte si, že takové informace máte. Jak snadné by bylo připravit úspěšnější kampaně a více prodávat.

Kde a jak se k těmto informacím dostat, pravidelně je sbírat, vyhodnocovat a aplikovat?

Dobrá zpráva je, že to můžete zvládnout i vy. Rychleji a levněji, než se na první pohled může zdát. Nemusíte být experti na statistiku a pravděpodobnost ani mít vysokoškolský titul z ekonomie, abyste své aktivity v marketingu rozšířili o pravidelný přísun informací, které pro váš business mohou znamenat velmi mnoho. A my vám nyní ukážeme, jak na to.

Když jsem připravoval tuto přednášku, uvědomil jsem si, že je to vlastně přednáška, která měla být hned mezi prvními. Obsahuje informace, které jsou z mého pohledu pro úspěšný marketing naprosto klíčové.

Na přednášce se dozvíte:

  • proč potřebujeme trvale získávat informace od zákazníků a jak souvisí s růstem vašeho businessu;
  • jaký postoj nám brání dostat se ke správným informacím;
  • která je ta nejčastější a nejčastěji přehlížená chyba, kterou většina marketéru nevědomě stále dokola opakuje;
  • jakým způsobem získat správné a použitelné informace;
  • jak tyto informace využít a dosáhnout mnohem vyšší efektivity vašeho marketingu.

Co říkali účastníci přednášky na jejím konci?


R. Z., KESSL spol. s r.o.
„Za „1“, s přehledem a praktickými zkušenostmi. Zaujal mne postup při přípravě „správného“ propagačního materiálu – praktické, jednoznačné, použitelné.“

M. B., HUDDY DIAMONDS s.r.o.
„Pozitivní, podnětné, silná osobnost přednášejícího. Zaujalo mne, proč vůbec pracovat s dotazníky (získáváním informací obecně).“

K. K., AQUION, s.r.o.
„Velmi dobré, přínosné téma. Příjemný přednášející. Obohacená o zkušenosti z praxe. Nejvíce mne zaujalo, jak získávat data, a praktické cvičení, kdy jsme společně dospěli k požadovaným vlastnostem, které se dají využít k propagaci.“

E. F., Veřejná informační služba, spol. s r.o., Plzeň
„Podnětný, inspirativní, zajímavý seminář. Informace prakticky hned použitelné v praxi. Zaujalo mne NPS – vůbec jsem o tom netušila a je to strašně jednoduché.“

M. H., AGROLES, s.r.o.
„Velmi zajímavé a pro mě užitečné pro práci jak ve velkoobchodě, tak na e-shop.“

M. M., BITO skladovací technika CZ s.r.o.
„Přirozený projev, nenucené, příjemné, vtipné, záživné a hlavně přínosné. Zaujalo mě, jak sestavit dotazník, kdy ho použít, čemu se vyhnout, na co se zaměřit…“

P. B., AZS 98, s.r.o.
„Přednáška naplnila mé očekávání z oblasti marketingu. Zaujalo mne získávání dat a zpětná vazba klienta na jeho požadavky. Domnívám se, že takto na základě informací získám zdroj požadavků pro vylepšení nabídky služeb.“

Š. P., YATE spol. s r.o.
„Praktické. Dozvěděla jsem se něco nového.“

Ušetřete si dlouhé měsíce studia, vyhněte se pokusům a omylům a přihlaste se ještě dnes na odbornou přednášku „Víte skutečně, po čem vaši zákazníci touží?“ aneb „Jak získat a využít správné informace pro růst vašeho businessu“.

Kdy, kde a za kolik?

Termín:
připravujeme

Místo konání přednášky:
připravujeme

Cena:
500 Kč (včetně DPH, hradí se předem na základě vystavené faktury)

Komu je přednáška určena?

Tato odborná přednáška je určena majitelům firem, ředitelům a marketingovým pracovníkům. Přednáška je také určena všem, kteří s marketingem začínají, ale rozhodně má co říct i lidem, kteří mají v této oblasti zkušenosti a kteří se chtějí posunout dál. Během jediného dopoledne získáte informace, které byste jinak studovali měsíce a museli po dlouhou dobu testovat formou pokusu a omylu.

Na přednášce se dále dozvíte:

  • jak zvýšit efektivitu stávajícího marketingu bez navyšování marketingového rozpočtu;
  • jak prakticky aplikovat výsledky průzkumů;
  • praktické tipy, jak sestavit účinný propagační materiál;
  • jak využít marketingovou automatizaci pro pravidelné získávání důležitých informací;
  • kde lze získat již hotové, profesionálně připravené dotazníky a pozvánky, abyste ušetřili čas při jejich přípravě.

O LEKTOROVI

Jan SpáčilJan Spáčil je marketingovým specialistou, lektorem a koučem s více než 15 letou praxí. Jeho workshopy a přednáškami prošlo za poslední 2 roky více než 500 účastníků. Podílel se na marketingových strategiích pro společnosti jako je Czech Computer, Performia, Delfín travel nebo Lightway. Již 5 let přednáší a vede workshopy zaměřené na marketing a PR. V roce 2010 vytvořil online aplikaci Quanda. Quanda je online software, který unikátním způsobem kombinuje nástroje pro e-mail marketing, online dotazníky a webové formuláře. Quandu dnes používají stovky zákazníků v 15 zemích světa.