Odborné přednášky LIVE

Jak nastartovat e-mail marketing v malé a střední firmě

Mezi naše zákazníky dnes patří stovky firem. Nejedná se jen o velké společnosti s marketingovými týmy, našimi zákazníky jsou i malé a střední firmy, ve kterých byste specialistu na online marketing hledali jen těžko. A přesto i tyto malé firmy bez marketingových týmů dosahují v této oblasti zajímavých výsledků. Jak to dělají?

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Čím menší tým máte, tím chytřeji a efektivněji je potřeba nakládat s tím, co máte k dispozici. E-mail marketing se dá dělat efektivně, automatizovaně a bez vynakládání obrovského úsilí, které si mohou dovolit jen velké firmy. Aby fungoval, je potřeba znát úspěšné akce a to, co funguje.

V tuto chvíli máte dvě možnosti. Pustit se do toho sami a sami si najít cestu, která funguje. Viděl jsem to mnohokrát a určitě to může fungovat i vám. Nebo můžete místo vlastního experimentování přijít na tento workshop a získat mnoho tipů a inspirace, jak začít rovnou správně a vyvarovat se nějčastějším chybám, které se v této oblasti dělají.

Během čtyř hodin se s vámi podělím o praktické zkušenosti, které jsem získal za posledních sedm let jako autor softwaru pro e-mail marketing, konzultant, lektor a kouč. Měl jsem možnost vidět mnoho úspěšných kampaní. Měl jsem ale možnost vidět také mnoho kampaní, které místo zvýšení prodeje přinesly problémy a stížnosti na Úřadu pro ochranu osobních údajů. Viděl jsem firmy, které čekají na programování e-mailů a vytváření jejich obsahu i několik týdnů. Viděl jsem firmy, které raději nic neposílají, protože řešení a nástroje, které používají, jsou extrémně komplikované.

E-mail marketing není komplikovaný technický obor, který je jen pro online specialisty. Využívat ho může každý. Při znalosti správných postupů a s využitím správných nástrojů se z e-mail marketingu stane hra, která vás bude bavit a pomůže vám vydělat peníze.

Odeslat hromadu e-mailů může každý. To ale není to, o čem mluvíme. Mluvíme o efektivním získávání nových kontaktů, budování vztahu a chytrém prodeji. To vše pomocí nástrojů, které udělají mnoho práce za vás. Nebudeme předstírat, že udělají vše. Bez vás to nepůjde. Mohou vám ale pomoci udělat vše rychleji a efektivněji. 

Přijďte přednášku a naučte se:

  • jak správně připravit hezké responzivní hromadné e-maily s využitím automatizace a personalizace. A jak to vše zvládnout samostatně, bez programátorů a dalších IT specialistů;
  • jak vytvořit automatické e-maily, které se budou samy odesílat správným lidem ve správný čas;
  • jak efektivně získávat nové kontakty z webu;
  • jak získat správné informace od vašich zákazníků, které vám pomohou se lépe odlišit a vymezit vůči konkurenci;
  • jak se vyhnout nejčastějším chybám, které lidé v souvislosti s e-mail marketingem dělají;
  • jak to vše zvládnout, dokonce i když jste sami nebo v malém týmu.

Tato přednáška je přesně pro vás, pokud:

  • chcete e-mail marketing ve vaší firmě právě rozběhnout;
  • stále hledáte způsoby, jak efektivněji komunikovat se svými zákazníky a podpořit prodej;
  • e-mail marketing už využíváte, ale cítíte, že to chce nový impulz nebo změnu;
  • hledáte inspiraci a tipy, jak váš marketing celkově oživit a nakopnout.

Tato přednáška není pro vás, pokud:

  • jste s tím, jak váš e-mail marketing funguje, spokojeni a nechcete nic měnit ani vylepšovat;
  • nepotřebujete nové kontakty ani zvýšit prodej;
  • jste v této oblasti profesionál a nic nového vás již nemůže překvapit.

Jak vám tato přednáška pomůže ušetřit desítky tisíc korun?

Digitální agentury si dnes účtují tisíce korun za tvorbu obsahu, přípravu strategie a odeslání e-mailových kampaní za vás. Navíc často bez přesné kontroly samotných zadavatelů, kteří tomu jednoduše nerozumí a spoléhají na to, že když to agentura doporučila a zrealizovala, bude to fungovat. Pokud to tak je, je to skvělé. Pokud to tak ale není, často se to svede na nesprávné zadání nebo špatné podklady a Černý Petr zůstane v ruce zase vám. Tato odborná přednáška vám pomůže více porozumět této oblasti, rozlišovat, co a jak a proč funguje. A ať už po něm budete s realizací pokračovat sami, nebo ji někomu svěříte, budete vědět, jak přesně postupovat.

Co si z přednášky odnesete:

  • doporučení, jak tvořit efektivní a dobře vypadající responzivní personalizované hromadné e-maily;
  • praktický návod, jak postupovat při získávání nových kontaktů z vašeho webu;
  • návrh konkrétních automatizací, které vám ušetří spoustu práce a času. Co bude potřeba, uděláte jen jednou a používat to budete možná i celé roky;
  • praktický postup, jak pomocí průzkumu odlišit svou firmu nebo produkty a zjednodušit si prodej;
  • doporučení, tipy a praktické zkušenosti, které jsme nasbírali během posledních sedmi let intenzivním vývojem a testováním e-mailů.
  • to vše shrnuto v praktickém A - Z průvodci

CO ŘÍKALI ÚČASTNÍCI PŘEDNÁŠKY NA JEJÍM KONCI?

„Líbilo se mi, že do prezentace byly zapojeny tipy z praxe a užitečné poznámky. Příjemný projev pana Spáčila.“
Lucie Bieliková, MADEL CZ, spol. s r.o.

„Přednášku hodnotím jako velmi přínosnou. Pana Spáčila považuji za skutečného odborníka v oblasti marketingu a velice si cením toho, že vždy poskytne informace, které se jinde nedozvím. Tak tomu bylo i dnes. Navíc má přednáška velice příjemný spád a je výborně připravená po všech stránkách.“
Jan Knettig, K-net Technical International Group, s.r.o.

„Vaše přednášky jsou pro mě vždy inspirativní, a tak tomu bylo i dnes a odcházím s několika novými nápady a těším se, až je zavedeme do praxe.“
Michal Král, Print Partners s.r.o.

Načerpejte inspiraci, nápady a praktické zkušenosti v oblasti e-mail marketingu. Ušetřete si nekonečné hodiny vlastních pokusů a omylů a přihlaste se ještě dnes na tuto přednášku.

KDY, KDE A ZA KOLIK?

Termín:
21.05.2019, od 9:30 do 13:00

Místo konání přednášky:
Poděbradská 206/57, 19800 Praha 9

Cena:
500 Kč (včetně DPH, hradí se předem na základě vystavené faktury)

O LEKTOROVI

Jan SpáčilJan Spáčil je marketingovým specialistou, lektorem a koučem s více než 18 letou praxí. 8 let přednáší a vede workshopy zaměřené na marketing a PR. Jeho workshopy a přednáškami prošlo stovky účastníků. Podílel se na marketingových strategiích pro společnosti jako je Czech Computer, Performia, Delfín travel nebo Lightway. Posledních několik let se věnuje automatizaci marketingových procesů, automatizaci zákaznické péče a integraci klasických informačních systémů s moderními online aplikacemi. Od roku 2012 se podílí na vývoji marketingová aplikace pro podporu prodeje a automatizaci zákaznické péče s názvem Quanda. Quandu dnes používají stovky zákazníků v 15 zemích světa.