x

Email marketing

Jak ovládnout e-mailové kampaně v Quandě

Pokud hledáte způsob, jak se rychle a efektivně seznámit s tvorbou e-mailových kampaní v Quandě, pak je tento online kurz pro vás správná volba. Krok za krokem projdeme vše důležité. Získáte také mnoho praktických tipů a triků, jak si práci co nejvíce usnadnit a rychle vytvořit kampaně, které potřebujete.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Konzultace zdarma

"E-mailová hodinka". Společně pro efektivnější e-maily.

Právě sedím ve své provizorní domácí kanceláři a přemýšlím, jak bych vás mohl podpořit. A napadlo mě, že bych vám mohl pomoci s e-maily, které odesíláte. Společně se na ně můžeme podívat a vyladit je tak, aby fungovaly co nejlépe.

  • Eva Jordánová
  • Autor

  • Eva Jordánová

Workshopy

Jak tvořit a používat e-mailové kampaně v Quandě jako profík

Speciální workshop pro uživatele Quandy, na kterém projdeme krok za krokem tvorbu e-mailových kampaní. Ukážeme si například, jak správně segmentovat vaše kontakty, jak tvořit úspěšné e-maily nebo jak pracovat s jednotlivými typy e-mailových kampaní.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Workshopy

Jak efektivně používat webové formuláře pro růst databáze vašich kontaktů

Speciální workshop pro uživatele Quandy, na kterém objevíte, že je možné z vašich stávajících stránek, bez jejich změn nebo předělání a bez jakéhokoliv programování, začít získávat mnohem více nových kontaktů než doposud. Přesně vám ukážu, jak na to. Pokud máte přístup k vašemu webu, odejdete s prvními hotovými věcmi.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Workshopy

Jak správně používat a vyhodnocovat online dotazníky v Quandě

Speciální workshop pro uživatele Quandy, na kterém krok za krokem projdeme tvorbu dotazníků. Ukážeme si, jak připravit, rozeslat a vyhodnotit dotazníky tak, abyste získali informace, které vám pomohou zlepšit vztah s vašimi zákazníky a zvýšit prodej.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Odborné články ke stažení

10 nejčastějších chyb při realizaci online průzkumu, kterým se můžete vyhnout

Bez toho, aniž lépe poznáte trh a své zákazníky, nebude váš marketing nikdy tak efektivní, jak by mohl být. Pokud se rozhodnete do online průzkumu pustit, vyvarujte se následujících obvyklých chyb. Pomůže vám to získat z online průzkumů mnohem víc a vaše online dotazníky budou respondenti rádi vyplňovat.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Odborné přednášky LIVE

Jak nastartovat e-mail marketing v malé a střední firmě

Mezi naše zákazníky dnes patří stovky firem. Nejedná se jen o velké společnosti s marketingovými týmy, našimi zákazníky jsou i malé a střední firmy, ve kterých byste specialistu na online marketing hledali jen těžko. A přesto i tyto malé firmy bez marketingových týmů dosahují v této oblasti zajímavých výsledků. Jak to dělají?

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Odborné přednášky LIVE

Jak psát emaily, které prodávají

Věděli jste, že e-mail marketing stále patří mezi online aktivity s největší návratností vložených investic? A to až 38 ku 1. Bez správně vytvořených e-mailů to však půjde jen těžko. Postup, jak toho dosáhnout není tak komplikovaný, jak se může na první pohled zdát. Přijďte na tuto odbornou přednášku a naučte se, jak snadno psát e-maily, které prodávají.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Workshopy

E-mail design pro „nedesignéry“

Krásný design upoutá pozornost. To, co prodá, je obsah. O obsahu jsme toho již řekli mnoho, a tak je nyní čas podívat se na to, jak vaše e-maily vypadají a jak mohou vypadat. Workshop, který jsme pro Vás připravili, Vám odhalí hlavní zásady pro tvorbu vizuálně pěkných a funkčních e-mailů, které Vaši zákazníci nebudou moci ignorovat.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Odborné přednášky LIVE

„Dostaňte se do hlav vašich zákazníků“ aneb „Víte skutečně, po čem vaši zákazníci touží?“

Pro rozvoj a růst vaší firmy je růst prodeje klíčový. Můžete dělat mnoho věcí, abyste zlepšili výsledky v prodeji. Zpravidla však jen některé z nich mají na jeho růst reálný vliv. Objevit, které to jsou, a vědomě je pak opakovaně používat, vypadá mnohem obtížněji, než tomu ve skutečnosti je. Přijďte na tuto přednášku a naučte se, jak efektivně získávat a využívat informace od vašich zákazníků pro expanzi vaší firmy.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Odborné přednášky LIVE

„Jak zvýšit prodej pomocí efektivního e-mail marketingu“

Jak je možné, že některé kampaně dosahují otevření přes 40 % a prokliky přes 30 %, zatímco jiné, obsahově a graficky zdařilejší, jen polovinu těchto čísel. Odpovědi jsou možná jednodušší, než se na první pohled může zdát. Existuje jen několik málo klíčových bodů, které přináší skvělé výsledky, pokud jsou splněny. Přijďte na přednášku a dozvíte se, které to jsou.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Workshopy

Praktická aplikace GDPR v Quandě

GDPR je, podle mého názoru, nejfrekventovanější zkratkou nejen během posledních týdnů. Mít stávající kontakty v Quandě a získávání nových v souladu s tímto nařízením však nemusí být až tak složité, jak se možná na první pohled může zdát.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Odborné články ke stažení

18 způsobů, jak budovat vlastní rozsáhlou databázi emailových kontaktů

Kvalitní a rozsáhlá databáze e-mailových kontaktů je srdcem každé e-mail marketingové kampaně. Když vytváříte seznam e-mailových kontaktů, nestačí jen koupit databázi a zkopírovat e-maily. Výsledky, které přináší e-mailové kampaně odesílané na vlastní databázi e-mailových adres, jsou podle našich zkušeností násobně efektivnější než odeslané kampaně na kupované databáze bez souhlasu příjemců a porušení zákona.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil