Je e-mail marketing mrtvý?

Email marketing

Je e-mail marketing mrtvý?

I přes mohutný rozvoj sociálních médií zůstává e-mailová komunikace stále velmi efektivním, levným a dobře měřitelným marketingovým nástrojem. Pokud se rozhodujete, zda e-mailový marketing zařadit do vašich marketingových aktivit, ujistěte se, že všechny vaše e-mailové kontakty jsou aktuální a funkční.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Co říkají studie?

Nedávná studie ukazuje, že jen 11 % teenagerů spoléhá na e-mail jako na nástroj pro komunikaci se svými přáteli. Tato studie také ukazuje, že e-mail a vyhledávání zůstávají nejpopulárnější online aktivity, kdy 90 % dotázaných uvedlo, že používá e-mail, a 61 % z nich dokonce na denní bázi.

Tato čísla jsou ještě vyšší u skupiny respondentů ve věku 18–29 let, z nichž e-mail pro svou komunikaci využívá 94 % a 64 % z nich na denní bázi.

Co z toho vyplývá pro vás?

E-mail stále zůstává jedním z nejlepších způsobů, jak oslovit vaše zákazníky. To, že zejména mladí lidé upřednostňují Facebook nebo Twitter pro komunikaci mezi sebou neznamená, že je e-mail jako marketingový nástroj mrtvý. Právě naopak. E-mail představuje bezkonkurenční nástroj pro přesné cílení vaší komunikace a stále zůstává efektivním nástrojem pro podporu prodeje a posilování postoje k vaší značce.

Připravit a realizovat úspěšné e-mailové marketingové kampaně umí jen málo lidí, ale teď k nim můžete patřit i vy.

Podívejte se také, jak můžete svůj e-mail marketing realizovat pomocí systému Quanda, na stránce E-mail marketing.